Zaloguj się
E-mail:
Hasło:
Nie pamiętasz hasła?
Kategorie
Pomysł na Prezent
Pozycje Seventh Sea
Logopedia
Trudności w nauce
czytanie, pisanie, ortografia, matematyka
 
 Czytanie i Pisanie,
Czytanie ze zrozumieniem
 
 Grafomotoryka, Usprawnianie ręki
 
 Leworęczność
 
 Matematyka
 
 Ortografia, Gramatyka
Gry edukacyjne
Pomoce edukacyjne
Specjalne potrzeby edukacyjne, niepełnosprawność
Przedszkolaki
Materiały dla kl. I-III Szkoły Podstawowej
Muzyka, muzykoterapia
Multimedia
Terapia dziecka
- emocje
- bajkoterapia, lęki
Percepcja, koncentracja, pamięć
Manualny rozwój dziecka
Gry i zabawy ruchowe
Kinezjologia
Plansze edukacyjne
Diagnoza dziecka, dojrzałość szkolna
System edukacji - LOGICO
System edukacji - MINIPUS
System edukacji - PALETA
Wszechstronny rozwój dziecka
Plastyka, rysunek
Poradniki - rodzice i wychowawcy
Nauczyciele i studenci
- metodyka i poradniki
pedagogika/psycholog.
Podręczniki - materiały dla nauczycieli
Sprawdziany, egzaminy, testy
Komunikacja społecz.
problemy, trening
Literatura dziecięca
Lektury szkolne
Święta, uroczystości
Scenariusze - Inscenizacje, teatr
Audiobooki
Godziny wychowawcze
Języki obce
Uzależnienia, stres, zagrożenia świata
Przyroda, ekologia
Słowniki, encyklopedie
Podręczniki dla uczniów
(gotowe boxy)
Pobierz katalog PDF  
   promocja
 

Akademia Umysłu. UCZEŃ EDU - Multimedialny system do wspomagania rozwoju pamięci i koncentracji wraz ze scenariuszami zajęć (wielostanowiskowy program komputerowy)

 
Rok wydania: 2014
Oprawa: pudełko
 
Producent: Akademia Umysłu
Kod produktu: 10268
Koszt dostawy: od 11 zł
Wysyłamy w ciągu: 1-4 dni
Nasza cena: 490,00zł 459,00zł
powrót

 


to zestaw sześciu programów multimedialnych wraz z Zeszytami Metodycznymi, do realizacji zajęć rozwijających pamięć, koncentrację i szybkie czytanie w szkołach podstawowych.

Wszystkie ćwiczenia zawarte w programach zostały wyposażone w opcje pozwalające dostosować je do wieku i możliwości każdego ucznia. Ćwiczenia prezentowane są w formie rozbudowanych interaktywnych gier, z których każda ma wiele poziomów trudności. Ponadto nauczyciel może także zmieniać, czy regulować takie parametry, jak np.: czas ekspozycji zadania, ustalić liczbę pokazywanych elementów, kolorów czy figur, a także skrócić i wydłużyć czas na odpowiedź.

Załączone do pakietu profesjonalnie opracowane Zeszyty Metodyczne (oddzielnie edukacja wczesnoszkolna i szkoła podstawowa klasy 4-6) uwzględniają potrzeby edukacyjne wszystkich uczniów. Stanowią idealny materiał do prowadzenia zajęć, a także inspirację dla twórczych nauczycieli. Opisują cel i przebieg każdych zajęć oraz krok po kroku wspierają nauczyciela w pracy nad rozwojem dzieci i młodzieży. Dodatkowo pakiet zawiera specjalny Zeszyt Metodyczny z gotowymi scenariuszami szkolnych konkursów oraz nagrody motywujące dzieci do osiągania lepszych wyników.

Pakiet jest idealny zarówno do pracy indywidualnej przy stanowiskach komputerowych, jak i prowadzenia zajęć grupowych z rzutnikiem lub tablicą multimedialną.

Wprowadzenie do szkół gier - jako narzędzi edukacyjnych jest nie tylko formą ćwiczenia umysłu, ale przekłada się na zwiększenie motywacji uczniów do nauki! Uczniowie chętniej uczą się tego, czym są zainteresowani oraz kiedy są pozytywnie motywowani.

Jaki jest cel zajęć?

Celem Akademii Umysłu®Uczeń EDU jest wspomaganie uczniów w procesie nauczania poprzez wskazanie im właściwych sposobów na skuteczną naukę. Zakłada ponadto pomoc uczniom z trudnościami w nauce, jak i wsparcie rozwoju tych, którzy przejawiają wyjątkowe zdolności.

Poprzez kreatywne i ciekawe techniki i ćwiczenia zawarte w programach uczniowie I oraz II etapu edukacyjnego, do których skierowana jest ta seria, będą mogli skutecznie rozwijać m.in. umiejętności myślenia, zapamiętywania , kojarzenia i koncentracji uwagi, tak niezbędne zarówno w szkole, jak i na co dzień!

Dzięki zawartych w programach atrakcyjnych grach komputerowych
dzieci uczą się wytrwałości - tak bardzo istotnej w trakcie nauki szkolnej
oraz umiejętności doprowadzania rozpoczętych zadań do końca.
Dla kogo jest przeznaczony pakiet?

Akademia Umysłu® Uczeń EDU skierowana jest do wychowawców, nauczycieli i terapeutów, jako wsparcie i inspiracja w procesie nauczania. Pakiet może być wykorzystywany zarówno podczas zajęć indywidualnych, jak i grupowych, takich jak:

- godziny pracy nauczycieli wynikające z KN (godziny karciane)
- zajęcia wyrównawcze
- zajęcia w świetlicy
- zajęcia w bibliotece
- zajęcia organizowane w szkole i poza szkołą (np. w czasie ferii, kolonii, zimowisk)

Pakiet może być także wykorzystywany do ponoszenia umiejętności posługiwania się technologią informacyjną w czasie zajęć lekcyjnych, np. komputerowych, a także w trakcie zdobywania wiedzy w zakresie innych bloków tematycznych.

Dzięki uniwersalności ćwiczeń programy mogą być wykorzystywane w pracy pedagogicznej i terapeutycznej przez wielu specjalistów.

Co zawiera pakiet Akademia Umysłu® Uczeń EDU?

- 6 programów zawierających blisko 100 kreatywnych ćwiczeń edukacyjnych
- 6 Zeszytów Metodycznych dla I i II etapu edukacyjnego zawierających gotowe scenariusze zajęć
- Zeszyt Metodyczny z do przeprowadzenia konkursów : "Mistrz Koncentracji", "Mega Pamięć","Super Umysł"
- bogaty zestaw nagród motywujących uczniów do ćwiczeń (dyplomy, naklejki, zakładki do książek)  
- licencja wielostanowiskowa na 15 stanowisk z możliwością dokupienia dodatkowych

Seria Akademia Umysłu® zdobyła główna nagrodę w  IX. edycji Konkursu „ Świat przyjazny dziecku” organizowanym przez Komitet Ochrony Praw Dziecka.

Zalecane wymagania sprzętowe:
System: Windows XP/Vista/7/8, Procesor: 1,5 GHz, RAM: 1 GB, Wolne miejsce na dysku: 1 GB, Karta graficzna: 256 MB, Minimalna rozdzielczość: 1024x768, Karta dźwiękowa: zgodna z DirectX, Inne: Port USB.

Nośnik: 6 płyt CD-rom
Galeria zdjęć
Kliknij, aby swobodnie
przesuwać obrazek

- przy zamówieniu powyżej 250 zł koszty wysyłki (Pocztą Polską) pokrywa Księgarnia
- przy zamówieniu powyżej 350 zł koszty wysyłki (Kurierem) pokrywa Księgarnia


Dodanie do koszyka nie oznacza jeszcze zakupu - po wciśnięciu przycisku można zmienić zamówienie.


Recenzje Kontynuuj
Klienci, którzy zakupili ten produkt kupili również:
Porusz umysł PLUS - ogólnorozwojowy program komputerowy dla dzieci
Porusz umysł PLUS - ogólnorozwojowy program komputerowy dla dzieci
Akademia Umysłu. JUNIOR EDU - Multimedialny system do wspomagania rozwoju pamięci i koncentracji wraz ze scenariuszami zajęć (wielostanowiskowy program komputerowy)
Akademia Umysłu. JUNIOR EDU - Multimedialny system do wspomagania rozwoju pamięci i koncentracji wraz ze scenariuszami zajęć (wielostanowiskowy program komputerowy)
PROGRES - Profesjonalny komputerowy program edukacyjny wspierający rozwój (od 6-15 lat)
PROGRES - Profesjonalny komputerowy program edukacyjny wspierający rozwój (od 6-15 lat)
Ćwiczenia językowe. Porusz umysł PLUS - edukacyjny program komputerowy
Ćwiczenia językowe. Porusz umysł PLUS - edukacyjny program komputerowy
Ćwiczenia matematyczno-pamięciowe Porusz umysł PLUS - edukacyjny program komputerowy
Ćwiczenia matematyczno-pamięciowe Porusz umysł PLUS - edukacyjny program komputerowy
Ćwiczenia wzrokowo-słuchowe. Porusz umysł PLUS - edukacyjny program komputerowy
Ćwiczenia wzrokowo-słuchowe. Porusz umysł PLUS - edukacyjny program komputerowy
Zobacz więcej produktów
Inne produkty z tej serii
Akademia Umysłu. JUNIOR EDU - Multimedialny system do wspomagania rozwoju pamięci i koncentracji wraz ze scenariuszami zajęć (wielostanowiskowy program komputerowy)
Akademia Umysłu. JUNIOR EDU - Multimedialny system do wspomagania rozwoju pamięci i koncentracji wraz ze scenariuszami zajęć (wielostanowiskowy program komputerowy)
349,00zł
329,00zł
Akademia Umysłu. JUNIOR. Jesień - program komputerowy
Akademia Umysłu. JUNIOR. Jesień - program komputerowy
39,90zł
Akademia Umysłu. JUNIOR. Lato - program komputerowy
Akademia Umysłu. JUNIOR. Lato - program komputerowy
39,90zł
Akademia Umysłu. JUNIOR. Wiosna - program komputerowy
Akademia Umysłu. JUNIOR. Wiosna - program komputerowy
39,90zł
Akademia Umysłu. JUNIOR. Zima - program komputerowy
Akademia Umysłu. JUNIOR. Zima - program komputerowy
39,90zł
Koszyk                        
...jest pusty
w przechowalni: 0
Nagrody za punkty
Wchodzi, wchodzi Stach na dach - 103 wierszyki i zabawy kształcące motorykę, koordynację ruchową i ruchowo-słuchową - Nagroda
Wchodzi, wchodzi Stach na dach - 103 wierszyki i zabawy kształcące motorykę, koordynację ruchową i ruchowo-słuchową - Nagroda
725pkt
Recenzje
Napisz RecenzjęNapisz recenzję o tym produkcie!
ul. Człuchowska 66,
01-360 Warszawa
pon.-pt.: 11-18
tel./fax:
(22) 666 2002
Aktualne informacje
o nowościach i promocjach w Eduksiegarnia.pl
Zapisz się do newslettera:
Copyright © 2016 - Seventh Sea - dysleksja, pomoce edukacyjne i logopedyczne
Aby zapewnić najwyższą jakość usług wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej o Cookies...