Zaloguj się
E-mail:
Hasło:
Nie pamiętasz hasła?
Kategorie
Pomysł na Prezent
Pozycje Seventh Sea
Logopedia
Trudności w nauce
czytanie, pisanie, ortografia, matematyka
 
 Czytanie i Pisanie,
Czytanie ze zrozumieniem
 
 Grafomotoryka, Usprawnianie ręki
 
 Leworęczność
 
 Matematyka
 
 Ortografia, Gramatyka
Gry edukacyjne
Pomoce edukacyjne
Specjalne potrzeby edukacyjne, niepełnosprawność
Przedszkolaki
Materiały dla kl. I-III Szkoły Podstawowej
Muzyka, muzykoterapia
Multimedia
Terapia dziecka
- emocje
- bajkoterapia, lęki
Percepcja, koncentracja, pamięć
Manualny rozwój dziecka
Gry i zabawy ruchowe
Kinezjologia
Plansze edukacyjne
Diagnoza dziecka, dojrzałość szkolna
Logico - książeczki
Mini-pus - książeczki
Wszechstronny rozwój dziecka
Plastyka, rysunek
Poradniki - rodzice i wychowawcy
Nauczyciele i studenci
- metodyka i poradniki
pedagogika/psycholog.
Podręczniki - materiały dla nauczycieli
Sprawdziany, egzaminy, testy
Komunikacja społecz.
problemy, trening
Literatura dziecięca
Lektury szkolne
Święta, uroczystości
Scenariusze - Inscenizacje, teatr
Audiobooki
Godziny wychowawcze
Języki obce
Uzależnienia, stres, zagrożenia świata
Przyroda, ekologia
Słowniki, encyklopedie
Podręczniki dla uczniów
(gotowe boxy)
Pobierz katalog PDF  
na prezent   promocja
 

Język polski. Czytam i piszę 6-10 lat - edukacyjny program komputerowy

 
Format: CDrom
Oprawa: pudełko
 
Producent: Young Digital Planet
Kod produktu: 1888
Koszt dostawy: od 11 zł
Wysyłamy w ciągu: 1-4 dni
Nasza cena: 69,00zł 64,90zł
powrót



Płeć: dla chłopca i dziewczynki
Wiek: od 6 lat do 10 lat

Gra do nauki czytania i pisania dla dzieci w wieku od 6 do 10 lat.

"Czytam i piszę" to komputerowy program do nauki czytania i pisania, przeznaczony dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym (6-10 lat). Wprowadza on dziecko w świat przygód, w których spotka się ono z literami polskiego alfabetu. W efekcie – program poprawia umiejętność płynnego czytania oraz pomaga przyswoić dziecku reguły pisowni.

Bohaterami programu są Zuzia i Antek. Wyruszają oni na wyprawę po zaczarowane przedmioty, by dzięki nim – odzyskać litery, które na całym świecie – znikają. W ich misji pomaga im profesor Grafologus. Przy okazji, dzieci zdobywają wiedzę z różnych dziedzin, ponieważ gry przenoszą bohaterów w czasie i przestrzeni – do różnych miejsc i okresów historycznych.

Uczestnicy gry nabywają nowe umiejętności niejako przy okazji, poprzez zabawę (gry językowe, rebusy, piosenki, krzyżówki itp.) Dzięki temu, rozwijają kreatywność oraz doskonalą koncentrację i umiejętność kojarzenia różnych pojęć.

Nie byłoby to możliwe bez dopracowanej w szczegółach warstwy wizualnej – kolorowych animacji, które stanowią o atrakcyjności programu. Dodatkowo, wiele materiałów pomocniczych można wydrukować.

Program automatycznie dostosowuje się do możliwości i wiadomości konkretnego dziecka. W razie potrzeby – pomaga znaleźć rozwiązanie, podsuwając podpowiedzi. Dodatkowo, wszystkie polecenia oraz opisy zostały nagrane. Dzięki temu dziecko może w każdej chwili odsłuchać ich, nawet wielokrotnie i pracować samodzielnie, bez pomocy rodziców. Ponadto, na każdym etapie programu rodzic może śledzić osiągnięcia swojego dziecka. "Czytam i piszę" może być używany przez kilkoro dzieci na tym samym komputerze.

"Czytam i piszę" dzięki swej różnorodności doskonale wprowadza dziecko kolejno w świat liter, wyrazów, całych zdań i wreszcie na koniec – dłuższych tekstów.

Program zawiera obrazkowy słownik ortograficzny oraz dwie gry ortograficzne, których celem jest utrwalenie zasad pisowni.

Program przeznaczony jest dla dzieci w wieku od 6 do 10 lat, w tym - dla dzieci z zaburzeniami czytania i pisania.

Język polski. Czytam i piszę 6-10 lat to między innymi:

  • 176 zadań o zróżnicowanym poziomie trudności, opracowanych metodycznie, łączących zabawę z nauką
  • ponad 200 multimedialnych stron
  • ilustrowany słowniczek ortograficzny
  • gry utrwalające pisownię trudniejszych wyrazów
  • setki ilustracji i animacji
  • piosenki, wierszyki, fragmenty baśni
  • setki interaktywnych ćwiczeń matematycznych
  • możliwość śledzenia postępów w nauce dzięki rejestrowi wyników i tablicy rekordzistów
  • zabawy ćwiczące spostrzegawczość

Wymagania sprzętowe:

  • system Windows 98/ME/2000/XP/Vista/Windows 7/8
  • 256 MB pamięci operacyjnej
  • 50 MB wolnej przestrzeni na dysku
  • karta grafiki pracująca z rozdzielczością 800x600
  • napęd CD ROM/DVD 24 X
  • 16-bitowa karta dźwiękowa
  • Internet Explorer 5.5 lub wyższy
  • mysz
  • głośniki lub słuchawki
Galeria zdjęć
Kliknij, aby swobodnie
przesuwać obrazek

- przy zamówieniu powyżej 250 zł koszty wysyłki (Pocztą Polską) pokrywa Księgarnia
- przy zamówieniu powyżej 350 zł koszty wysyłki (Kurierem) pokrywa Księgarnia


Dodanie do koszyka nie oznacza jeszcze zakupu - po wciśnięciu przycisku można zmienić zamówienie.


Recenzje Kontynuuj
Klienci, którzy zakupili ten produkt kupili również:
Dyslektyk 2
Dyslektyk 2
Sposób na dysleksję
Sposób na dysleksję
LogoObrazki. Część I - sygmatyzm. Głoski: sz, ż, cz, dż-s, z, c, dz-ś, ź, ć, dź
LogoObrazki. Część I - sygmatyzm. Głoski: sz, ż, cz, dż-s, z, c, dz-ś, ź, ć, dź
Kolorowe literki 1 - program komputerowy
Kolorowe literki 1 - program komputerowy
Ćwiczenia językowe. Porusz umysł PLUS - edukacyjny program komputerowy
Ćwiczenia językowe. Porusz umysł PLUS - edukacyjny program komputerowy
EDUKACJA - alfabet, nauka czytania i pisania - program komputerowy
EDUKACJA - alfabet, nauka czytania i pisania - program komputerowy
Zobacz więcej produktów
Koszyk                        
...jest pusty
w przechowalni: 0
Dla znajomego
 
Powiedz o tym produkcie komuś, kogo znasz.
Nagrody za punkty
Słoneczna bajka. Bajki pomagają - ćwiczenia i zabawy dla dzieci od lat 6 do 8. Wsparcie dla rodziców i nauczycieli - Nagroda
Słoneczna bajka. Bajki pomagają - ćwiczenia i zabawy dla dzieci od lat 6 do 8. Wsparcie dla rodziców i nauczycieli - Nagroda
650pkt
Recenzje
Napisz RecenzjęNapisz recenzję o tym produkcie!
ul. Człuchowska 66,
01-360 Warszawa
pon.-pt.: 11-18
tel./fax:
(22) 666 2002
Aktualne informacje
o nowościach i promocjach w Eduksiegarnia.pl
Zapisz się do newslettera:
Copyright © 2014 - Seventh Sea - dyleksja, pomoce edukacyjne i logopedyczne
Aby zapewnić najwyższą jakość usług wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej o Cookies...