Karty rozmowy o emocjach to niezwykle wartościowe narzędzie psychoedukacyjne, mające na celu wsparcie emocjonalne dzieci w środowisku szkolnym. Karty ułatwiają psychologom i pedagogom prowadzenie otwartych dyskusji z uczniami na temat emocji. Karty mogą być wykorzystywane w formie gier, zabaw lub rozmów indywidualnych z dziećmi w ramach spotkań, sesji terapeutycznych lub zajęć edukacyjnych.
Liczba stron: | 54 karty |
Rok wydania: | 2024 |
Oprawa: | woreczek strunowy, woreczek bawełniany |
Wiek: | od 7 do 18 lat |
Kod produktu: | 5906086081351 |
Karty rozmowy o emocjach dla pedagogów i psychologów
–Emocjolandia
–Bartosik-Piotrowska Marta
Karty rozmowy o emocjach dla pedagogów i psychologów to innowacyjne narzędzie stworzone z myślą o wspieraniu rozwoju emocjonalnego dzieci podczas pracy dydaktycznej i terapeutycznej. To niezastąpiona pomoc dla pedagogów i psychologów do prowadzenia z uczniami rozmów o emocjach.
Dzięki starannie opracowanym kartom rozmów, pedagodzy i psycholodzy z łatwością zainicjują z każdym dzieckiem rozmowę na temat uczuć i emocji. Pomogą zrozumieć dzieciom, co czują i podpowiedzą, jak radzić sobie z emocjami w zdrowy sposób. Z pomocą kart, dzieci mogą w bezpiecznej atmosferze wyrażać swoje uczucia, dzielić się nimi ze spacjalistami oraz uczyć się, jak nimi zarządzać.
Karty rozmowy o emocjach – skuteczne narzędzie dla pedagogów i psychologów
Każda z 54 pięknie ilustrowanych kart zawiera opis sytuacji, które mogą wywoływać różnorodne emocje, co pozwala dzieciom lepiej zrozumieć ich codzienne przeżycia. Poprzez rozmowy z wykorzystaniem kolorowych i atrakcyjnych ilustracji, specjaliści mogą budować zaufanie, pomagać dzieciom identyfikować i nazwać swoje uczucia oraz wspierać je w radzeniu sobie z trudnymi emocjami.
Produkt, rekomendowany przez ekspertów, wspiera budowanie zaufania, empatii oraz pozytywnych relacji.
Zainwestuj w Karty rozmowy o emocjach dla pedagogów i psychologów i odkryj, jak proste pytania mogą otworzyć drogę do głębokich i wartościowych rozmów, wspierając rozwój emocjonalny Twoich podopiecznych!
W jaki sposób możesz wykorzystać Karty rozmów o emocjach dla pedagogów i psychologów?
Karty mogą być wykorzystywane w formie gier, zabaw lub rozmów indywidualnych z dziećmi w ramach spotkań, sesji terapeutycznych lub zajęć edukacyjnych. Każda karta zawiera opis sytuacji lub konkretnych myśli, które mogą towarzyszyć dzieciom na co dzień, wyzwalających różne emocje. Pedagodzy i psycholodzy mogą dostosować rozmowy do wieku, potrzeb i doświadczeń uczniów, korzystając z bogactwa treści ilustrowanych na kartach.
Dlaczego warto mieć te karty?
- Narzędzie dla pedagogów i psychologów do prowadzenia rozmów z dziećmi o emocjach. Karty wspierają budowanie zaufania między dziećmi a dorosłymi.
- Wsparcie rozwoju emocjonalnego dzieci – karty wspierają specjalistów w uczeniu dzieci rozpoznawania i wyrażania uczuć. Celem kart jest stworzenie bezpiecznej przestrzeni dla dzieci do wyrażania emocji.
- Budowanie relacji – sprzyjają budowaniu zaufania, empatii i pozytywnych więzi między dziećmi a opiekunami.
- Profesjonalnie opracowane – stworzone przez doświadczonych pedagogów i psychologów.
- Wszechstronne narzędzie dydaktyczne – idealne zarówno do pracy indywidualnej, jak i grupowej. Możliwość wykorzystania w grach, zabawach lub rozmowach.
- Łatwe w użyciu – karty pomagają naturalnie inicjować rozmowy o emocjach.
- Wysoka jakość wykonania – trwałe materiały gwarantują długotrwałe użytkowanie.
Korzyści dla pedagoga i psychologa szkolnego
- Skuteczniejsze interwencje: dzięki rozmowom z wykorzystaniem kart, pedagodzy mogą szybciej i skuteczniej reagować na trudne sytuacje emocjonalne u uczniów.
- Lepsze zrozumienie uczniów: użycie kart pozwala na głębsze poznanie uczniów poprzez rozmowę o emocjach, co umożliwia lepsze dostosowanie wsparcia do ich potrzeb.
- Wsparcie dla własnej praktyki: karty mogą służyć jako narzędzie rozwoju zawodowego dla pedagogów i psychologów, pomagając im w doskonaleniu umiejętności pracy z emocjami dzieci.
Korzyści dla ucznia
- Rozwój emocjonalny: uczniowie uczą się identyfikować, nazwać i radzić sobie ze swoimi emocjami, co wspiera ich rozwój emocjonalny i społeczny.
- Zwiększenie samoświadomości: dzięki rozmowom z pedagogiem lub psychologiem, dzieci zyskują większą świadomość swoich emocji i reakcji na nie. Zyskują dodatkowe bezpieczne miejsce, w którym czują się rozumiane, wspierane i akceptowane.
- Poprawa relacji: uczniowie uczą się wyrażać swoje emocje w zdrowy sposób, co może przyczynić się do poprawy relacji z rówieśnikami i dorosłymi.
Korzyści dla placówki edukacyjnej
- Kreowanie bezpiecznej przestrzeni: szkoła staje się miejscem, w którym dzieci mogą czuć się akceptowane i wspierane w wyrażaniu swoich emocji.
- Zapobieganie problemom emocjonalnym: wspieranie edukacji emocjonalnej dzieci może przyczynić się do zmniejszenia występowania problemów m.in. komunikacyjnych w szkole, jak również szybsze wyłapywanie potencjalnych problemów w domu, w tym przypadków przemocy psychicznej i fizycznej.
- Podnoszenie jakości edukacji: karty te mogą stanowić część szerszej strategii wspierania zdrowia psychicznego uczniów, co przekłada się na lepsze wyniki edukacyjne i ogólny rozwój szkoły jako placówki nowoczesnej i otwartej na prawdziwe potrzeby dzieci.
Rozwój emocjonalny dzieci – karty konwersacyjne dla specjalistów
W Polsce rośnie świadomość potrzeby wspierania dzieci w zakresie edukacji emocjonalnej. Jest ona kluczowa dla ich prawidłowego rozwoju i zdrowia psychicznego. Karty dla pedagogów i psychologów, które służą do prowadzenia rozmów o emocjach, nie tylko ułatwiają komunikację z dziećmi, ale pomagają także wychwycić trudne sytuacje w życiu dziecka, także te patologiczne, gdy trzeba podjąć zdecydowaną intwerwencję. W ten sposób karty mogą znacząco wspomóc specjalistów w zapewnieniu dzieciom bezpieczeństwa.
Cechy:
- liczba kart: 54
- wymiary kart: 145×105 mm
- materiał: Duoboard 300 + FS1+1
- opakowanie: woreczek strunowy, woreczek bawełniany
- wymiary opakowania: 180×240 mm
Przeznaczenie: dla dzieci 7-18 lat
Podmiot odpowiedzialny za bezpieczeństwo produktu
Informacje o bezpieczeństwie produktu
Niniejszy opis podlega ochronie w myśl Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabrania się kopiowania oraz rozpowszechniania zdjęć i opisu (w całości lub w części) bez zgody właściciela strony.
Tagi: WitamyRokSzkolny, trening umiejętności społecznych, emocje, psychologia, tus, trening umiejętności, nastolatek, umiejętności społeczne, komunikacja, psycholog
Zaproponuj swój Tag dla tego produktu