Publikacja sprawdzi się jako narzędzie wspierające rozwój umiejętności społecznych u wszystkich dzieci na etapie szkoły podstawowej.

Liczba stron: 60
Format: A4
Rok wydania: 2022
Oprawa: teczka
Wiek: od 7 do 14 lat
Kod produktu: 9788367392242
Kupiło 41 osób
Nasza cena: 60,00zł
Od 10 sztuk cena: 54,00zł
Komunikuję, co myślę i czuję. Karty pracy wspierające trening umiejętności społecznych dla dzieci w wieku 7-14 lat dodano do koszyka
Wybierz wariant produktu
W koszyku
  • Wysyłamy w 48h (w magazynie)
  • Koszt dostawy: od 13,00zł
  • 3000 pkt. w prog. lojalnościowym

Komunikuję, co myślę i czuję. Karty pracy wspierające trening umiejętności społecznych dla dzieci w wieku 7-14 lat

Wir

Jarosz-Bilińska Anna

Publikacja skierowana jest do dzieci w wieku 7–14 lat. Ze względu na zróżnicowany poziom zadań może być wykorzystywana u dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach zajęć terapeutycznych. Sprawdzi się także jako narzędzie wspierające rozwój umiejętności społecznych u wszystkich dzieci na etapie szkoły podstawowej.

Zawartość teczki:

  • 7 kart demonstracyjnych,
  • 52 karty pracy.

rozwój umiejętności społecznych u dzieci – karty pracy

Karty pracy dotyczą:

  • różnych form komunikacji,
  • rozumienia i wyrażania komunikatów niewerbalnych,
  • postawy asertywnej, agresywnej, uległej,
  • dystansu personalnego,
  • komunikatów typu JA,
  • asertywnej odmowy,
  • umiejętności zadawania pytań adekwatnych do sytuacji.

Podmiot odpowiedzialny za bezpieczeństwo produktu

 

Niniejszy opis podlega ochronie w myśl Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabrania się kopiowania oraz rozpowszechniania zdjęć i opisu (w całości lub w części) bez zgody właściciela strony.



Tagi: trening umiejętności społecznychemocjetuspsychologiatrening umiejętnościnastolatekumiejętności społecznekomunikacjaterapiapsycholog

Zaproponuj swój Tag dla tego produktu
  • Aleksandra Konieczna napisała/napisał:
    Bardzo fajna pozycja
    10.10.2023

Tylko osoby, które kupiły dany produkt mogą dodać opinię.