promocja
Wiek: od 4 lat
Kupiły 3 osoby
Nasza cena: 130,00zł 120,90zł

Najniższa cena w ostatnich 30 dniach przed startem promocji - 120,90zł

Multimedialny Pakiet Logopedyczny (Logopedyczne Zabawy). Część II - s, z, c, dz dodano do koszyka
Wybierz wariant produktu
W koszyku
  • Wysyłamy w 1-3 dni
  • Koszt dostawy: od 13,00zł
  • 6500 pkt. w prog. lojalnościowym

Multimedialny Pakiet Logopedyczny (Logopedyczne Zabawy). Część II - s, z, c, dz

Komlogo

Cenny zestaw narzędzi wspomagających terapię wymowy. W skład pakietu wchodzą:

1. Zeszyt ćwiczeń. Część II - S, Z, C, DZ

Ćwiczenia narządów artykulacyjnych, ćwiczenia do pracy indywidualnej, ćwiczenia do pracy grupowej. 

W zeszycie tym znajduje się szeroka oferta ćwiczeń utrwalających głoskę w izolacji i w wyrazach (w nagłosie, śródgłosie i wygłosie). Występuje w nim również różnorodność ćwiczeń utrwalających głoskę w wyrażeniach i zdaniach. Nie zabrakło w nim pracy z tekstem i ćwiczeń kinestezji artykulacyjnej. Na końcu zeszytu znajdują się ćwiczenia do pracy grupowej z dziećmi utrwalające wymowę głosek s, z, c, dz.

Ćwiczenia zostały podzielone ze względu na:

  • ilość dzieci biorących udział w terapii (indywidualne i grupowe)
  • wiek dzieci (czytające i nieczytające)
  • etap pracy korekcyjnej.

W ćwiczeniach na „twardej wkładce” znajdują się obrazki i teksty przeznaczone do wycięcia. Polecenia do ćwiczeń znajdą Państwo w opracowaniu tekstowym. W ćwiczeniach znajduje się:

  1. 16 ćwiczeń narządów artykulacyjnych,
  2. 44 ćwiczenia do pracy indywidualnej z dzieckiem,
  3. 5 ćwiczeń do pracy grupowej,
  4. 42 obrazki zawierające w swojej nazwie głoski s, z, c, dz.

2. Logopedyczne Zabawy. Część II - S, Z, C, DZ (program komputerowy)

Płyta CD ROM "Logopedyczne zabawy część II - s, z , c, dz" zawierająca 5 multimedialnych programów komputerowych wspomagających terapię wymowy głosek s, z, c, dz. Programy łączą bardzo ciekawą szatę graficzną, animację dżwięki dzięki czemu powodują zaangażowanie dziecka do ćwiczeń.

Pakiet zawiera oferuje 5 interesujących gier:

Podpisz i powiedz

Ćwiczenia zawarte w tym programie są pomocne szczególnie przy utrwalaniu głoski w wyrazach (w różnych pozycjach). Program polecany jest dla osób posiadających umiejętność czytania. Zadanie dziecka polega na wybieraniu kolejnych liter i układaniu podpisu do pokazanego na ekranie obrazka. Litery układa się przy pomocy kursora myszy („przeciągnij i upuść”). W programie tym, przy użyciu opcji „średnio” i „dużo” ćwiczeń dodano do podpisywania obrazków kilka liter zbędnych. Podnosi to nieznacznie stopień trudności wykonywanych ćwiczeń.

Z każdą planszą zintegrowany jest dźwięk informujący o poprawnym, bądź błędnym ułożeniu podpisu pod obrazkiem. W przypadku dobrze ułożonego wyrazu i wzrokowym utrwaleniu jego obrazu graficznego, dziecko proszone jest o powtórzenie jego nazwy (utrwalenie wzorca słuchowego). Następnie ekran komputera „zastyga”, a terapeuta ma możliwość przeanalizowania obrazka, ponownego wypowiedzenia jego nazwy itd. Jeżeli dziecko w trakcie pracy dostrzeże pomyłkę, może usunąć błędnie wpisaną literę, przenosząc ją w dowolne miejsce na ekranie i uzupełnić kratkę literą poprawną. W przypadku źle ułożonego podpisu pod obrazkiem, głos z komputera prosi o ponowne jego ułożenie. Jeżeli dziecko kilkakrotnie źle ułoży podpis pod obrazkiem może skorzystać z przycisku POMOC. Po zakończeniu gry na ekranie pojawia się okienko STATYSTYKA, które informuje o czasie gry, ilości błędnych lub poprawnych odpowiedzi i korzystaniu z pomocy.

Domino

W tej zabawie osoba ćwicząca ma za zadanie dobieranie obrazków w pary, według ćwiczonych głosek (najmniej dwie głoski np. s-c).

Co nie pasuje

W programie tym należy wskazać, który obrazek wśród pokazanych na ekranie, nie pasuje pod względem wymowy do pozostałych obrazków.

Pilot

Jest to dynamiczna gra, w której głównym zadaniem jest dopasowanie nazwy obrazka do liter pokazanych w dolnej części ekranu (np.: s - z). Pilotem jest użytkownik gry, a jego zadaniem jest przenoszenie losowo wybranych obrazków na właściwe miejsce, tj do pojemnika z odpowiadającą nazwie literą.

Nagraj i odtwórz

To bardzo prosty rejestrator dźwięku. Umożliwia nagranie wymowy użytkownika i porównanie jego wymowy np. na początku i końcu terapii.

Wymagania systemowe:

system operacyjny: Windows XP/Vista/7/8/10
pamięć RAM Windows 98 – 128 MB, XP - 512 MB, Vista/7 - 1 GB,
HDD - 700 MB wolnego miejsca,
karta dźwiękowa,
grafika - minimalna rozdzielczość 1024 x768,
czytnik CD ROM


Podmiot odpowiedzialny za bezpieczeństwo produktu

 

Niniejszy opis podlega ochronie w myśl Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabrania się kopiowania oraz rozpowszechniania zdjęć i opisu (w całości lub w części) bez zgody właściciela strony.



Tagi: logopediarozwój mowylogopedycznećwiczeniaprogramy multimedialne

Zaproponuj swój Tag dla tego produktu
Tylko osoby, które kupiły dany produkt mogą dodać opinię.