Ćwiczenia mowy – terapia opóźnionego rozwoju mowy oraz stymulacja rozwoju mowy u dzieci - do pracy w gabinecie logopedycznym oraz do samodzielnej pracy z dzieckiem w domu.

Liczba stron: 32 strony (karty) + 24 strony (zeszyt)
Format: A4
Rok wydania: 2021
Oprawa: teczka
Kod produktu: 9788383090580
Kupiły 22 osoby
Nasza cena: 45,00zł
Lubię mówić. Materiały do terapii opóźnionego rozwoju mowy. Część 4: etap bardzo prostych zdań dodano do koszyka
Wybierz wariant produktu
W koszyku
  • Wysyłamy w 48h (w magazynie)
  • Koszt dostawy: od 13,00zł
  • 2250 pkt. w prog. lojalnościowym

Lubię mówić. Materiały do terapii opóźnionego rozwoju mowy. Część 4: etap bardzo prostych zdań

Harmonia

Tońska-Szyfelbein Anna

Książka Lubię mówić. Materiały do terapii opóźnionego rozwoju mowy. Część 4: etap bardzo prostych zdań przeznaczona jest:

  • dla małych dzieci z opóźnionym rozwojem mowy,
  • do pracy w gabinecie logopedycznym
  • do samodzielnej pracy z dorosłymi w domu.

Pomoc może być wykorzystana także przez rodziców prawidłowo rozwijających się maluchów jako stymulacja rozwoju mowy.

Lubię mówić. Materiały do terapii opóźnionego rozwoju mowy - częśc 4. etap bardzo prostych zdań

Publikacja ta ma na celu uczyć dzieci konstruowania prostych zdań. Na początkowym etapie pracy skupiamy się na najprostszych wypowiedzeniach (np. "Miś idzie", "Lala je") i tylko te ćwiczymy, pomijając bardziej rozbudowane. Następnie, gdy dziecko opanuje zdanie, wracamy do nich, rozbudowując je (np. "Miś idzie do domu", "Lala je zupę"). Z dzieckiem ćwiczymy w następujący sposób: pokazujemy maluchowi obrazek, opowiadamy, co się na nim dzieje ("Miś siedzi") i zadajemy pytanie, na które ma odpowiedź ("Co robi miś?", "Na czym siedzi miś?"). W ten sposób uczymy najmłodszych konstruowania prostych zdań. Bardziej rozbudowane wypowiedzenia mają zaś za zadanie zapoznać dziecko z odmianą rzeczownika oraz pomóc mu opanować umiejętności określania osoby („z kim?”, „kogo?”, „komu?”) i miejsca ("do domu", "po polu", "na kocu"), czyli nauczyć malucha prostych zasad gramatycznych.

Do książki zawierajqcej karty z ilustracjami dołączone zostały obrazki do wycięcia, tak by można było jeszcze raz przećwiczyć zdania z dzieckiem samodzielnie dobierającym rysunek do zdania. Wycinamy np. biegnqcego misia i lalę, dziecko kładzie misia przed lalą i układa zdanie: „Lala goni misia” albo wycinamy siedzącego misia i nocnik - dziecko "sadza" misia na nocniku i mówi: "Miś siusia".


Podmiot odpowiedzialny za bezpieczeństwo produktu

 

Niniejszy opis podlega ochronie w myśl Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabrania się kopiowania oraz rozpowszechniania zdjęć i opisu (w całości lub w części) bez zgody właściciela strony.



Tagi: logopediaafazjarozwój mowyharmoniapomoce logopedyczneprzedszkoleterapiaopóźniony rozwój mowy

Zaproponuj swój Tag dla tego produktu
Tylko osoby, które kupiły dany produkt mogą dodać opinię.