I. Pomoc
Oto kilka podstawowych, przydatnych informacji o naszej Eduksięgarni:
- Zakupy w naszej Eduksięgarni nie wymagają zakładania konta (o wielu korzyściach związanych z założeniem konta przeczytasz tutaj. Decyzję pozostawiamy Tobie).
- Wystawiamy faktury vat oraz paragony (w zależności, jaką opcję wybierzesz podczas składania zamówienia).
- Większość zamówień wysyłamy w 48h (1-2 dni robocze), niektóre w ciągu 2-5 dni roboczych. Termin dostawy uzależniony jest od wyboru przez Ciebie sposobu wysyłki (dodatkowe informacje znajdziesz w zakładce "Czas realizacji i koszty wysyłki"):
- Kurierem (zazwyczaj dostawa w 24h od dnia nadania przesyłki)
- Kurierem Pocztex (Pocztą Polską) (zazwyczaj dostawa w 24h od dnia nadania przesyłki)
- do Punktu Pocztex (odbiór w punktach Poczty Polskiej: Żabka, Biedronka, Ruch, Lewiatan, ABC, Delikatesy Centrum, Groszek, Arhelam, Automaty pocztowe) (zazwyczaj dostawa w 24h od dnia nadania przesyłki)
- do Paczkomatu inPost 24/7 (zazwyczaj dostawa w 24h od dnia nadania przesyłki)
- możliwy jest również odbiór osobisty zamówienia w naszym punkcie odbioru w Warszawie na ul. Człuchowskiej 66.
- Możliwy wybór płatności za zamówienia to:
- przelewy24 - szybki przelew internetowy (płatność online poprzez wybór swojego banku, typu płatności, np. 'BLIK' lub płatność kartą),
- przedpłata (przelew na nasze konto na podstawie otrzymanych od nas danych do przelewu),
- pobranie (płatność listonoszowi/kurierowi przy odbiorze przesyłki),
- przelew terminowy (dotyczy Instytucji/Placówek/Sklepów'Firm edukacyjnych),
- płatność gotówką/kartą przy odbiorze w naszym punkcie odbioru w Warszawie.
- Zamówienia przyjmujemy poprzez naszą stronę internetową (poprzez dodanie produktów do koszyka).
- Informacja o nadaniu przesyłki zostanie przesłana na Twój adres e-mail podany podczas składania zamówienia.
Status zamówienia ulegnie zmianie na "Wysłane". Po otrzymaniu takiego e-maila należy spodziewać się dostawy w ciągu 24 godzin (Kurier), w ciągu 24 godzin (kurier Pocztex - Poczta Polska), w ciągu 24 godzin (Paczkomaty inPost)
- Zarówno zwrot produktów, jak i wymiana towaru, jest oczywiście możliwa (dodatkowe informacje uzyskasz w zakładce "Reklamacje i zwroty").
Jeśli masz problem związany ze złożeniem zamówienia lub wątpliwości np. co do formy płatności, sposobu dostawy - zachęcamy do zajrzenia w poszczególne zakładki znajdujące się w stopce strony.
Powinny one wyjaśnić większość możliwych zagadnień związanych z poruszaniem się po naszej Księgarence, a ich odpowiednie posegregowanie tematyczne sprawi, że szybko odnajdziesz odpowiedź na nurtujące Cię pytanie.
Jeśli, mimo zapoznania się z treścią zakładek, nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie - napisz: eduksiegarnia@eduksiegarnia.pl lub zadzwoń do nas: (22) 666 2002 (pon.-pt. w godz. 10-17).
II. Najczęstsze pytania:
1. Jak złożyć zamówienie?
Zamówienia przyjmujemy bezpośrednio przez naszą stronę (poprzez koszyk).
Jeżeli z jakichś względów nie możesz złożyć zamówienia poprzez koszyk (np. wymóg Twojej placówki/instytucji), poniżej załączamy gotowy formularz zamówienia, z którego możesz w takiej sytuacji skorzystać. Dokładne informacje dotyczące formularza zamówienia przedstawione są w zakładce 'Zaopatrzenie placówek/firm (przelew)'
Wszystkie informacje znajdziesz w zakładce 'Składanie zamówień'.
2. Jak długo czeka się na przesyłkę?
Większość produktów wysyłamy w ciągu 48h. Pełne informacje znajdziesz w zakładce 'Czas realizacji'
3. Składam zamówienie na placówkę oświatową/firmę edukacyjną, czy otrzymam fakturę z odroczonym terminem płatności?
Tak, oczywiście. Wystawiamy faktury przelewowe standardowo z 14-dniowym terminem płatności, a razie Państwa potrzeby - z dłuższym. Dokładne informacje znajdziesz w zakładce 'Zaopatrzenie placówek/firm (przelew)'
4. Czy na fakturze mogą być wyszczególnione osobno dane nabywcy i odbiorcy?
Tak. Na fakturze VAT widnieją oddzielne dane Nabywcy i Odbiorcy, bez nazwiska zamawiającego.
Więcej informacji znajdziesz w zakładce 'Zaopatrzenie placówek/firm (przelew)'
5. Czy jest możliwość szybkiego wystawienia faktury i wysłania na adres mailowy?
Jeżeli w Twoim koszyku/zamówieniu znajdują się wszystkie produkty ze statusem realizacji '48h' lub statusem '1-2 dni' (w podsumowaniu koszyka/na zamówieniu widnieje informacja o statusie całego koszyka/zamówienia), to jak najbardziej jest to możliwe. Prosimy o zamieszczenie takiego życzenia w uwagach do zamówienia.
Jeżeli jakieś produkty posiadają inny status niż wymienione powyżej, również prosimy o zawarcie życzenia w uwagach do zamówienia. Postaramy się załączyć fakturę w najszybszym możliwym czasie.
6. Chcę złożyć podanie o dofinansowanie. Czy mogę otrzymać od Państwa fakturę pro formę?
Tak, w przypadku ubiegarnia się o dofinansowanie wystawiamy faktury pro forma na podane przez Ciebie dane.
Prosimy o złożenie zamówienia + dopisek w uwagach do zamówienia, że w związku ze staraniem się o dofinansowanie prosisz o przesłanie faktury pro forma do zamówienia.
7. Czy mogę odebrać zamówione rzeczy osobiście w sklepie?
Tak. Wystarczy zaznaczyć w koszyku opcję 'Odbiór osobisty'. Po skompletowaniu zamówienia zaprosimy Cię mailowo po odbiór zamówienia do naszej siedziby mieszczącej się w Warszawie, na ul. Człuchowskiej 66.
8. Czy mogę przyjść do sklepu i wybrać coś na miejscu?
Nie ma takiej możliwości przyjścia do nas "z ulicy". Natomiast rozwiązanie jest następujące: Możesz złożyć zamówienie z opcją 'Odbiór osobisty'. Wybierając tę opcję masz możliwość (po jej zaznaczeniu) wybrania z naszej oferty produktów "do obejrzenia", przy okazji odbioru zakupionych produktów. W takim wypadku, jeżeli tylko wybrane dodatkowo produkty będą dostępne na naszym magazynie, przygotujemy je dla Ciebie. Będzie możliwość zapoznania się z nimi na miejscu i podjęcia decyzji o ich ewentualnym zakupie.