Jak być dobrym wychowawcą? Autoewaluacja pracy wychowawczej, asertywność nauczyciela, skuteczne kierowanie klasą
| Liczba stron: | 128 |
| Format: | A4 |
| Rok wydania: | 2016, wydanie II poprawione |
| Oprawa: | miękka |
| Kod produktu: | 9788376966205 |
Jak być dobrym wychowawcą? Autoewaluacja pracy wychowawczej, asertywność nauczyciela, skuteczne kierowanie klasą
–Forum (Raabe)
–Grondas Marek, Kliszko Maria, Leśniewska Katarzyna, Garstka Tomasz, Żmijski Janusz
- Jak być dobrym wychowawcą?
- Jak skutecznie kierować klasą?
- Jak wdrażać zachowania asertywne i budować autorytet wśród uczniów?
- W jaki sposób przeprowadzić autoewaluację pracy wychowawczej?
Książka zawiera:
- mechanizmy funkcjonujące w kontaktach wychowawca - uczeń
- wskazówki dotyczące asertywnych zachowań wraz z przykładami
- narzędzia do autoewaluacji pracy wychowawczej
- arkusze diagnozy i planowania dla uczniów i wychowawców
- ankiety i przydatne formularze
Podmiot odpowiedzialny za bezpieczeństwo produktu
Niniejszy opis podlega ochronie w myśl Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabrania się kopiowania oraz rozpowszechniania zdjęć i opisu (w całości lub w części) bez zgody właściciela strony.
Tagi: trening umiejętności społecznych, tus, WitamyRokSzkolny, trening umiejętności, scenariusze, umiejętności społeczne, komunikacja
Zaproponuj swój Tag dla tego produktu