1. Uszkodzony produkt/Zwrot produktu

Wszystkie pozycje z naszej oferty objęte są gwarancją. Zobowiązujemy się do dostarczenia pełnowartościowych produktów pozbawionych wad. Dołożymy wszelkich starań, aby wszystkie zamówione artykuły dotarły do Ciebie w idealnym stanie. Jeśli jednak zdarzy się sytuacja, że któryś z artykułów będzie miał wadę techniczną - prosimy o odesłanie wadliwego produktu (w ciągu 14 dni od momentu jego otrzymania) Pocztą Polską. Natychmiast wymienimy artykuł na pełnowartościowy lub, w przypadku jeśli nie będzie to możliwe, zwrócimy Ci pieniądze.

Oczywiście masz również możliwość zwrotu produktu (w ciągu 14 dni od momentu jego otrzymania) w przypadku, jeśli nie spełnia on Twoich oczekiwań, w ramach odstąpienia od umowy bez konieczności podawania przyczyny (będziemy jednak wdzięczni za napisanie kliku słów wyjaśniających powód zwrotu, co pozwoli nam na dostarczanie Tobie jak najlepszej oferty).
Koszt zwrotu produktów w przypadku odstąpienia od umowy/niepodjęcia przesyłki w terminie ponosi kupujący.

Prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży nie przysługuje w przypadku plików cyfrowych (ebooki/audiobooki, programy do pobrania), zapieczętowanych nagrań dźwiękowych lub zapieczętowanych nagrań wizualnych, lub zapieczętowanego oprogramowania komputerowego, których opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Produkty z oznaczeniem OUTLET nie podlegają reklamacji, zwrotowi i wymianie.

Procedurę reklamacji/zwrotu ułatwią Ci poniższe formularze (prosimy o wypełnienie właściwego, wydrukowanie i przesłanie ze zwracanym produktem):

Pobierz formularz reklamacji produktu
Pobierz formularz zwrotu produktu/odstąpienia od umowy

Przed odesłaniem produktu bardzo prosimy o kontakt z nami w celu powiadomienia/ustalenia kwestii zwrotu - na adres mailowy: reklamacje@eduksiegarnia.pl


2. Nie otrzymałem faktury (zaznaczyłem opcję "Faktura")

a) jeśli mimo zaznaczenia opcji "Faktura" otrzymałeś w przesyłce paragon - skontaktuj się z nami. Wyślemy Ci fakturę do paragonu.
b) jeśli zaznaczyłeś opcję "Paragon" i go otrzymałeś, a jednak potrzebna Ci faktura - odeślij paragon na podany poniżej adres z adnotacją "proszę o wystawienie faktury do tego paragonu na następujące dane...". Podaj również numer zamówienia, którego to dotyczy (numer zamówienia możesz sprawdzić w zakładce "Twoje konto" - jeśli masz założone konto w naszej Księgarni / lub np. w otrzymanych od nas powiadomieniach mailowych dotyczących przyjęcia/wysłania Twojego zamówienia).

Adres do odesłania paragonu: Eduksiegarnia.pl, ul. Człuchowska 66 (od ul. Okolicznej), 01-360 Warszawa


3. Nie otrzymałem zamówionego produktu

- w trosce o to, żeby zamawiane tytuły dotarły do naszych Klientów w idealnym stanie - czasami niektóre pomoce (gry, płyty, mniejsze książeczki, jak również faktury czy paragony) mogą znajdować się w pudełkach od innych gier (tak, żeby nie uległy zniszczeniu w czasie transporu).

Nasze przesyłki sprawdzane są bardzo dokładnie w magazynie przed ich nadaniem.
Jeśli jednak zauważysz, że zamawiany przez Ciebie tytuł jest wyszczególniony na fakturze/paragonie, a nie otrzymałeś go fizycznie (sprawdź najpierw dokładnie we wszystkich pudełkach) - skontaktuj się z nami telefonicznie.

- Jeśli zamawiany produkt nie jest zarówno wyszczególniony na otrzymanej fakturze/paragonie, jak i nie ma go fizycznie w przesyłce - oznacza to, że tytuł okazał się być niedostępny u Producenta (np. nagłe wyczerpanie nakładu) i żeby nie wstrzymywać i nie przedłużać procesu realizacji wysłaliśmy do Ciebie wszystkie pozostałe tytuły z zamówienia.

W przypadku problemów ze skompletowaniem całego zamówienia staramy się informować o tym naszych klientów, proponując np. w miejsce brakującego inny tytuł. Nie zawsze jest to jednak możliwe, dlatego w niektórych sytuacjach w przypadku dużych zamówień składanych przez Instytucje/Placówki/Sklepy edukacyjne - zastrzegamy sobie możliwość nadania przesyłki bez brakującego/brakujących (niemożliwych do skompletowania) tytułów.


Wszystkie uwagi dotyczące reklamacji prosimy kierować na adres:
reklamacje@eduksiegarnia.pl