Ruch plus muzyka równa się matematyka. Jak utrwalać w praktyce wybrane kompetencje matematyczne u dzieci przy zabawach muzyczno-ruchowych
(Okazja cenowa!)Jak utrwalać w praktyce wybrane kompetencje matematyczne u dzieci przy zabawach muzyczno-ruchowych? Praktyczny poradnik dla rodziców i nauczycieli.
Liczba stron: | 40 |
Format: | 13,5 x 18,5 cm |
Rok wydania: | 2022 |
Kod produktu: | 9788367101134 |
Najniższa cena w ostatnich 30 dniach przed startem promocji - 50,00zł
Ruch plus muzyka równa się matematyka. Jak utrwalać w praktyce wybrane kompetencje matematyczne u dzieci przy zabawach muzyczno-ruchowych
–Bliżej Przedszkola
–Konarski Miłosz, Jastrzębska-Krajewska Zuzanna
Jak utrwalać w praktyce wybrane kompetencje matematyczne u dzieci przy zabawach muzyczno-ruchowych? Praktyczny poradnik dla rodziców i nauczycieli.
W publikacji znajdziemy:
- informacje o związkach muzyki z matematyką oraz wpływie zajęć umuzykalniających na efektywność edukacji matematycznej dzieci;
- zagadnienia dotyczące roli edukacji matematycznej i umuzykalniania dzieci w wieku przedszkolnym;
- wskazówki do realizacji zajęć i przykłady utworów z zakresu muzyki filmowej i klasycznej;
- opisy konkretnych zabaw oraz piosenki opracowane specjalnie na potrzeby efektywnej edukacji w obszarach edukacji matematycznej i muzycznej;
- dwie płyty CD z muzyką do przeprowadzenia zajęć.
Ruch plus muzyka równa się matematyka
Matematyka i muzyka są jak siostry... Zarówno nauczyciele, jak i rodzice, słysząc to sformułowanie, zastanawiają się, gdzie konkretnie są te siostrzane związki i co z tego wynika dla efektywnej edukacji dzieci. Matematyka uznawana jest przecież za postrach – naukę dla wybranych, przed którą należy mieć dystans, muzyka natomiast rzadko kojarzona jest w ogóle z nauką, ponieważ bezpośrednio wpływa na nasze emocje: pomaga w ich przeżywaniu i umila czas.
Jednak, pomimo że w obiegowych opiniach wydają się one odległymi wyspami, są sobie jako nauki niezwykle bliskie, co udowadnia niniejsza publikacja. Powstała ona na gruncie Dziecięcej matematyki® autorstwa prof. Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej, a skupiając się na praktyce pedagogicznej, daje czytelnikowi konkretny przepis na zabawy umuzykalniające, które wspomogą dzieci w kształtowaniu pojęć matematycznych.
Jak utrwalać w praktyce wybrane kompetencje matematyczne u dzieci przy zabawach muzyczno-ruchowych?
Autorką publikacji jest dr Zuzanna Jastrzębska-Krajewska – doktor nauk społecznych, była doktorantką prof. E. Gruszczyk-Kolczyńskiej, z którą współpracuje od ponad dekady. W sieci znana jest odbiorcom jako @pani__zuzia, autorka projektu #20minutdlaMATEMATYKI. Terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju, pedagog specjalny, nauczyciel wychowania przedszkolnego, nauczyciel rytmiki. Skończyła studia ze wspomagania zadatków uzdolnień matematycznych. Ukończyła I i II stopień szkoły muzycznej. Głównymi nurtami jej działalności jest edukacja matematyczna z wykorzystaniem metody Dziecięcej Matematyki® oraz edukacja muzyczna.
Muzykę do publikacji stworzył Miłosz Konarski – znany jako Pan Miłosz. Nauczyciel rytmiki, kompozytor, aranżer, instrumentalista. Autor muzyki do ponad 400 piosenek, a także publikacji wspierających rozwój muzyczny dzieci (m.in. z cyklu Tuptaj... oraz Koszałki-opałki...). Prywatnie tata czwórki dzieci, prowadzi własne studio nagraniowe i firmę skupiającą się na produkcji muzyki. W życiu kieruje się zasadą: „Bezczynność jest wrogiem duszy”.
Niniejszy opis podlega ochronie w myśl Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabrania się kopiowania oraz rozpowszechniania zdjęć i opisu (w całości lub w części) bez zgody właściciela strony.
Podmiot odpowiedzialny za bezpieczeństwo produktu: CEBP 24.12 sp. z o.o., ul. Kwiatowa 3, 30-437 Kraków (PL), adres e-mail: wydawnictwo@blizejprzedszkola.pl
Tagi: przedszkole, pomoce dydaktyczne, matematyka, nastolatek, muzyka, dyskalkulia, nauka liczenia
Zaproponuj swój Tag dla tego produktu