Jak utrwalać w praktyce wybrane kompetencje matematyczne u dzieci przy zabawach muzyczno-ruchowych? Praktyczny poradnik dla rodziców i nauczycieli.

Liczba stron: 40
Format: 13,5 x 18,5 cm
Rok wydania: 2022
Kod produktu: 9788367101134
Nasza cena: 50,00zł 40,00zł

Najniższa cena w ostatnich 30 dniach przed startem promocji - 50,00zł

Ruch plus muzyka równa się matematyka. Jak utrwalać w praktyce wybrane kompetencje matematyczne u dzieci przy zabawach muzyczno-ruchowych dodano do koszyka
Wybierz wariant produktu
W koszyku
  • Wysyłamy w 1-2 dni (w magazynie)
  • Koszt dostawy: od 13,00zł
  • 2500 pkt. w prog. lojalnościowym

Ruch plus muzyka równa się matematyka. Jak utrwalać w praktyce wybrane kompetencje matematyczne u dzieci przy zabawach muzyczno-ruchowych

Bliżej Przedszkola

Konarski Miłosz, Jastrzębska-Krajewska Zuzanna

Jak utrwalać w praktyce wybrane kompetencje matematyczne u dzieci przy zabawach muzyczno-ruchowych? Praktyczny poradnik dla rodziców i nauczycieli.

W publikacji znajdziemy:

  • informacje o związkach muzyki z matematyką oraz wpływie zajęć umuzykalniających na efektywność edukacji matematycznej dzieci;
  • zagadnienia dotyczące roli edukacji matematycznej i umuzykalniania dzieci w wieku przedszkolnym;
  • wskazówki do realizacji zajęć i przykłady utworów z zakresu muzyki filmowej i klasycznej;
  • opisy konkretnych zabaw oraz piosenki opracowane specjalnie na potrzeby efektywnej edukacji w obszarach edukacji matematycznej i muzycznej;
  • dwie płyty CD z muzyką do przeprowadzenia zajęć.

Ruch plus muzyka równa się matematyka

Matematyka i muzyka są jak siostry... Zarówno nauczyciele, jak i rodzice, słysząc to sformułowanie, zastanawiają się, gdzie konkretnie są te siostrzane związki i co z tego wynika dla efektywnej edukacji dzieci. Matematyka uznawana jest przecież za postrach – naukę dla wybranych, przed którą należy mieć dystans, muzyka natomiast rzadko kojarzona jest w ogóle z nauką, ponieważ bezpośrednio wpływa na nasze emocje: pomaga w ich przeżywaniu i umila czas.

Jednak, pomimo że w obiegowych opiniach wydają się one odległymi wyspami, są sobie jako nauki niezwykle bliskie, co udowadnia niniejsza publikacja. Powstała ona na gruncie Dziecięcej matematyki® autorstwa prof. Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej, a skupiając się na praktyce pedagogicznej, daje czytelnikowi konkretny przepis na zabawy umuzykalniające, które wspomogą dzieci w kształtowaniu pojęć matematycznych.

Jak utrwalać w praktyce wybrane kompetencje matematyczne u dzieci przy zabawach muzyczno-ruchowych?

Autorką publikacji jest dr Zuzanna Jastrzębska-Krajewska – doktor nauk społecznych, była doktorantką prof. E. Gruszczyk-Kolczyńskiej, z którą współpracuje od ponad dekady. W sieci znana jest odbiorcom jako @pani__zuzia, autorka projektu #20minutdlaMATEMATYKI. Terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju, pedagog specjalny, nauczyciel wychowania przedszkolnego, nauczyciel rytmiki. Skończyła studia ze wspomagania zadatków uzdolnień matematycznych. Ukończyła I i II stopień szkoły muzycznej. Głównymi nurtami jej działalności jest edukacja matematyczna z wykorzystaniem metody Dziecięcej Matematyki® oraz edukacja muzyczna.

Muzykę do publikacji stworzył Miłosz Konarski – znany jako Pan Miłosz. Nauczyciel rytmiki, kompozytor, aranżer, instrumentalista. Autor muzyki do ponad 400 piosenek, a także publikacji wspierających rozwój muzyczny dzieci (m.in. z cyklu Tuptaj... oraz Koszałki-opałki...).  Prywatnie tata czwórki dzieci, prowadzi własne studio nagraniowe i firmę skupiającą się na produkcji muzyki. W życiu kieruje się zasadą: „Bezczynność jest wrogiem duszy”.

 

Niniejszy opis podlega ochronie w myśl Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabrania się kopiowania oraz rozpowszechniania zdjęć i opisu (w całości lub w części) bez zgody właściciela strony.



Podmiot odpowiedzialny za bezpieczeństwo produktu: CEBP 24.12 sp. z o.o., ul. Kwiatowa 3, 30-437 Kraków (PL), adres e-mail: wydawnictwo@blizejprzedszkola.pl


Tagi: przedszkolepomoce dydaktycznematematykanastolatekmuzykadyskalkulianauka liczenia

Zaproponuj swój Tag dla tego produktu
Ruch plus muzyka równa się matematyka. Jak utrwalać w praktyce wybrane kompetencje matematyczne u dzieci przy zabawach muzyczno-ruchowych (Ruch-plus-muzyka-rowna-sie-matematyka-Jak-utrwalac-w-praktyce-wybrane-kompetencje-matematyczne-u-dzieci-przy-zabawach-muzyczno-ruchowych-50833.mp3)
Ruch plus muzyka równa się matematyka. Jak utrwalać w praktyce wybrane kompetencje matematyczne u dzieci przy zabawach muzyczno-ruchowych (Ruch-plus-muzyka-rowna-sie-matematyka-Jak-utrwalac-w-praktyce-wybrane-kompetencje-matematyczne-u-dzieci-przy-zabawach-muzyczno-ruchowych-50834.mp3)
Ruch plus muzyka równa się matematyka. Jak utrwalać w praktyce wybrane kompetencje matematyczne u dzieci przy zabawach muzyczno-ruchowych (Ruch-plus-muzyka-rowna-sie-matematyka-Jak-utrwalac-w-praktyce-wybrane-kompetencje-matematyczne-u-dzieci-przy-zabawach-muzyczno-ruchowych-w-50835.mp3)
Ruch plus muzyka równa się matematyka. Jak utrwalać w praktyce wybrane kompetencje matematyczne u dzieci przy zabawach muzyczno-ruchowych (Ruch-plus-muzyka-rowna-sie-matematyka-Jak-utrwalac-w-praktyce-wybrane-kompetencje-matematyczne-u-dzieci-przy-zabawach-muzyczno-ruchowych-50836.mp3)
Ruch plus muzyka równa się matematyka. Jak utrwalać w praktyce wybrane kompetencje matematyczne u dzieci przy zabawach muzyczno-ruchowych (Ruch-plus-muzyka-rowna-sie-matematyka-Jak-utrwalac-w-praktyce-wybrane-kompetencje-matematyczne-u-dzieci-przy-zabawach-muzyczno-ruchowych-50837.mp3)
Ruch plus muzyka równa się matematyka. Jak utrwalać w praktyce wybrane kompetencje matematyczne u dzieci przy zabawach muzyczno-ruchowych (Ruch-plus-muzyka-rowna-sie-matematyka-Jak-utrwalac-w-praktyce-wybrane-kompetencje-matematyczne-u-dzieci-przy-zabawach-muzyczno-ruchowych-50838.mp3)
Ruch plus muzyka równa się matematyka. Jak utrwalać w praktyce wybrane kompetencje matematyczne u dzieci przy zabawach muzyczno-ruchowych (Ruch-plus-muzyka-rowna-sie-matematyka-Jak-utrwalac-w-praktyce-wybrane-kompetencje-matematyczne-u-dzieci-przy-zabawach-muzyczno-ruchowych-50839.mp3)
Ruch plus muzyka równa się matematyka. Jak utrwalać w praktyce wybrane kompetencje matematyczne u dzieci przy zabawach muzyczno-ruchowych (Ruch-plus-muzyka-rowna-sie-matematyka-Jak-utrwalac-w-praktyce-wybrane-kompetencje-matematyczne-u-dzieci-przy-zabawach-muzyczno-ruchowych-50840.mp3)
Ruch plus muzyka równa się matematyka. Jak utrwalać w praktyce wybrane kompetencje matematyczne u dzieci przy zabawach muzyczno-ruchowych (Ruch-plus-muzyka-rowna-sie-matematyka-Jak-utrwalac-w-praktyce-wybrane-kompetencje-matematyczne-u-dzieci-przy-zabawach-muzyczno-ruchowych-50841.mp3)
Ruch plus muzyka równa się matematyka. Jak utrwalać w praktyce wybrane kompetencje matematyczne u dzieci przy zabawach muzyczno-ruchowych (Ruch-plus-muzyka-rowna-sie-matematyka-Jak-utrwalac-w-praktyce-wybrane-kompetencje-matematyczne-u-dzieci-przy-zabawach-muzyczno-ruchowych-w-50842.mp3)
Ruch plus muzyka równa się matematyka. Jak utrwalać w praktyce wybrane kompetencje matematyczne u dzieci przy zabawach muzyczno-ruchowych (Ruch-plus-muzyka-rowna-sie-matematyka-Jak-utrwalac-w-praktyce-wybrane-kompetencje-matematyczne-u-dzieci-przy-zabawach-muzyczno-ruchowych-50843.pdf)
Ruch plus muzyka równa się matematyka. Jak utrwalać w praktyce wybrane kompetencje matematyczne u dzieci przy zabawach muzyczno-ruchowych (Ruch-plus-muzyka-rowna-sie-matematyka-Jak-utrwalac-w-praktyce-wybrane-kompetencje-matematyczne-u-dzieci-przy-zabawach-muzyczno-ruchowych-50844.pdf)
Tylko osoby, które kupiły dany produkt mogą dodać opinię.