I. Jak kupować?

Proces zakupu składa się z 2 następujących kroków:

1. Krok 1: dodanie produktów do koszyka i wybranie formy dostawy/płatności
2. Krok 2: podanie adresu dostawy/faktury i zatwierdzenie zamówienia

Po złożeniu zamówienia (oferty zakupu), w ciągu kilku minut system platfomty B2B wygeneruje automatyczne potwierdzenie zarejestrowania / otrzymania zamówienia – zostanie ono wysłane na adres e-mail Zamawiającego. Jeśli potwierdzenie nie dotarło, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM. W przypadku braku otrzymania potwierdzenia, prosimy o kontakt z nami.

Otrzymanie przez nas zamówienia oraz automatyczne potwierdzenie otrzymania zamówienia nie jest tożsame z przyjęciem zamówienia do realizacji i zawarciem Umowy kupna-sprzedaży (zob. Regulamin).

Jeśli chcesz złożyć zamówienie na wybrane produkty, należy kliknąć na przycisk "do koszyka".

Dodanie do koszyka nie oznacza jeszcze złożenia zamówienia. Z każdego miejsca sklepu Zamawiający może swobodnie kontrolować całą zawartość swojego koszyka – wystarczy w dowolnym momencie kliknąć przycisk "DO KASY" (znajdujący się na rozwijalnej liście Twojego koszyka w topie strony, aby przejść do podstrony koszyka). W każdej chwili możesz usunąć wybrany wcześniej artykuł z koszyka (klikając na podstronie koszyka ikonkę "X"), zmienić ilość, sprawdzić kwotę zamówienia itp.

Jeśli Zamawiający chce zakończyć składanie zamówienia, należy wybrać sposób wysyłki i formę płatności, w kolejnym kroku zatwierdzić zamówienie.

Zamawiający w każdej chwili ma możliwość zmian, a złożenie zamówienia nastąpi dopiero poprzez kliknięcie przycisku "Zamawiam". Po chwili pojawi się informacja o otrzymaniu / zarejestrowaniu złożonego zamówienia.

Po każdym złożonym zamówieniu Zamawiający powinien otrzymać e-mail (na adres podany przy składaniu zamówienia) z podsumowaniem informacji dot. zamówienia.

Jeśli taka informacja do Ciebie nie dotrze po złożeniu zamówienia, oznacza to prawdopodobnie, że zamówienie do nas nie dotarło (wystąpił jakiś błąd podczas jego składania lub np. błąd na łączach internetowych). Prosimy wtedy o skontaktowanie się z nami drogą mailową lub telefoniczną i podanie swojego: e-maila, imienia i nazwiska. Skontaktujemy się i poinformujemy, czy zamówienie do nas dotarło i pomożemy w razie potrzeby w powtórnym jego złożeniu.

Przed skontaktowaniem się z nami upewnij się, że wiadomość od nas nie trafiła do do folderu "spam".
(możesz dodać w swojej skrzynce nasz adres mailowy do "adresów zaufanych", dzięki czemu kolejne wiadomości od nas powinny docierać bezproblemowo).

II. Łączenie zamówień

Jeśli chcesz połączyć zamówienia (np. jedno złożyłeś we wtorek, następnie np. w środę przypomniałeś sobie, że chcesz jeszcze coś domówić i chcesz żeby wszystko zostało wysłane razem w jednej przesyłce) – złóż drugie zamówienie (a w rubryce "Uwagi do zamówienia" napisz: "Proszę o połączenie tego zamówienia z zamówieniem o numerze ...). W takim wypadku połączymy oba zamówienia i wyślemy je do Ciebie w jednej paczce.

W przypadku braku dopisku o "połączeniu zamówień" w rubryce "Uwagi do zamówienia", zamówienie mogą zostać wysłane oddzielnie.

W przypadku sytuacji, gdy nie będziemy mogli połączyć Twoich zamówień (np. zamówienie złożone wcześniej będzie już w drodze do Ciebie), poinformujemy Cię o niemożności połączenia obu zamówień, a Ty podejmiesz decyzję, czy zrealizować zamówienie na "domówione tytuły".