Słucham i uczę się mówić. Wyrażenia dźwiękonaśladowcze (z płytą CD)
Ćwiczenia logopedyczne dla dzieci – wprowadzenie do nauki czytania metodą symultaniczno-sekwencyjną.
| Liczba stron: | 24 + płyta CD | 
| Rok wydania: | 2010 | 
| Oprawa: | miękka | 
| Wiek: | od 2 lat | 
| Kod produktu: | 9788361022169 | 
Słucham i uczę się mówić. Wyrażenia dźwiękonaśladowcze (z płytą CD)
–Arson
–Cieszyńska Jagoda
Prezentowana książka (oraz płyta CD), której autorką jest Jagoda Cieszyńska zalecana jest w drugim etapie nauki czytania metodą symultaniczno-sekwencyjną. Praca z książką, oprócz wspomagania nauki czytania poprawia także koncetrację i umiejętność skupiania uwagi.
Wyrażenia dźwiękonaśladowcze są niezwykle ważne w procesie rozwoju moowy dziecka. Pojawiają się pod koniec pierwszego roku życia. Onomatopeje przez pewien czas stanowią formę komunikacji dziecka ze światem zewnętrznym. Pełnią przy tym rolę niemal wszystkich części mowy (czasownika, rzeczownika itp.). Budując cały system językowy malucha, pozwalają mu jednocześnie opowiadać o świecie.
Publikacja adesowana jest w szczególności do dzieci:
- dwujęzycznych
 - niedosłyszących
 - z wadami wymowy
 - z afazją i alalią
 - z zaburzeniami rozwojowymi i genetycznymi
 - z niezakończonym rozwojem mowy oraz zaburzeniem komunikacji językowej (ponieważ buduje u nich pewność skutecznej komunikacji)
 
Zasady wykonywania ćwiczeń:
- należy ćwiczyć codziennie przez 6 minut (można podzielić to na dwie sesje)
 - należy używać słuchawek
 - poodczas słuchania należy odgrodzić dziecko od bodźców zewnętrznych
 
Podmiot odpowiedzialny za bezpieczeństwo produktu
Niniejszy opis podlega ochronie w myśl Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabrania się kopiowania oraz rozpowszechniania zdjęć i opisu (w całości lub w części) bez zgody właściciela strony.
Tagi: logopedia, autyzm, afazja, dysleksja, logopedyczne, nauka czytania, ćwiczenia, cieszyńska, słuch, komunikacja
Zaproponuj swój Tag dla tego produktu
- 
			
		
	Przydatne książki do wspierania rozwoju mowy.
 - 
			
		
	Materiał do wykorzystania w pracy z dziećmi m.in z opóźnionym rozwojem mowy.