Seria Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole jest skierowana do specjalistów pracujących w szkole z dziećmi, które mają trudności w nauce - zestaw ćwiczeń zawarty w części 3 dotyczy sekwencji oraz włączania i wyłączania z kategorii.
| Liczba stron: | 50 | 
| Format: | A4 | 
| Rok wydania: | 2021 | 
| Oprawa: | teczka | 
| Kod produktu: | 9788380855748 | 
Najniższa cena w ostatnich 30 dniach przed startem promocji - 46,00zł
Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Część 3. Karty pracy
–Difin
–Radwańska Anna, Sobolewska-Kędzior Aleksandra
Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Część 3. Karty pracy, A. Radwańska i A. Sobolewska-Kędzior, Difin
Publikacja Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole jest skierowana do specjalistów pracujących w szkole z dziećmi, które mają trudności w nauce. Skupiono się w niej na wszystkich najczęściej występujących zaburzeniach wśród dzieci w szkole podstawowej oraz opisano, jakie ćwiczenia są skuteczne przy niwelowaniu tych trudności.
Zestaw ćwiczeń zawarty w części 3 dotyczy:
- sekwencji,
 - włączania i wyłączania z kategorii.
 
Zdolność wykonywania sekwencji ruchów, zapamiętywania kolejności dźwięków i znaków oraz odtwarzania ich warunkuje skuteczne funkcjonowanie człowieka w świecie, a w tym sprawne posługiwanie się językiem. Zdolność kategoryzacji jest podstawową umiejętnością, która pozwala porządkować otaczającą nas rzeczywistość, co przekłada się na zdolność do uczenia się języka zarówno na poziomie zapamiętywania nowych słów, jak i przyswajania reguł nim rządzących, a to z kolei pozwala przyswajać zasady obowiązujące w społeczeństwie. Ćwiczenia zawarte w tej części pozwolą stymulować wszystkie te funkcje.
Seria Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole, Difin
W serii ukazały się publikacje:
1. Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Część 1. Karty pracy
2. Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Część 2. Karty pracy
3. Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole. Porady i ćwiczenia
O Autorkach
Anna Radwańska - pedagog, terapeuta pedagogiczny, terapeuta zajęciowy w szkole podstawowej. Pracuje z dziećmi mającymi trudności w nauce (dysleksja, dysgrafia, dysortografia, dyskalkulia, ZA, autyzm, mutyzm) oraz w szkole ponadpodstawowej jako pedagog szkolny. Autorka książek, artykułów dla portali parentingowych i czasopisma Baby Junior. Praca z dziećmi to jej pasja. Prowadzi blog Przyjazny Pedagog (http://przyjaznypedagog.blogspot.com/).
Aleksandra Sobolewska-Kędzior - logopeda w szkole podstawowej i neurologopeda w placówce medycznej. Prowadzi terapię mowy z dziećmi i dorosłymi oraz prelekcje dla nauczycieli i rodziców. Tworzy autorskie ćwiczenia i testuje nowe metody terapeutyczne. Inicjatorka Grupy Wsparcia dla Rodziców Dzieci z Zespołem Aspergera przy Szkole Podstawowej.
Kopiowanie opisów oraz zdjęć zamieszczonych na stronach Eduksiegarnia.pl jest zabronione.
Podmiot odpowiedzialny za bezpieczeństwo produktu
Niniejszy opis podlega ochronie w myśl Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabrania się kopiowania oraz rozpowszechniania zdjęć i opisu (w całości lub w części) bez zgody właściciela strony.
Tagi: logopedia, rozwój mowy, matematyka, kategoryzacja, dyskalkulia, nastolatek, przedszkole, specjalne potrzeby edukacyjne
Zaproponuj swój Tag dla tego produktu