Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb rozwojowych i możliwości psychofizycznych uczniów, realizowanych w ramach prowadzonych zajęć edukacyjnych z podziałem na poszczególne edukacje oraz na zajęciach specjalistycznych - I etap
Liczba stron: | 204 |
Format: | B5 |
Rok wydania: | 2024, wydanie VII zaktualizowane |
Oprawa: | miękka |
Kod produktu: | 9788383096964 |
Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb rozwojowych i możliwości psychofizycznych uczniów, realizowanych w ramach prowadzonych zajęć edukacyjnych z podziałem na poszczególne edukacje oraz na zajęciach specjalistycznych - I etap
–Harmonia
–Tanajewska Alicja, Naprawa Renata, Szczepańska Krystyna, Mach Cecylia
Wydanie zaktualizowane - zgodne z nową podstawą programową.
Publikacja będzie pomocna w codziennej pracy nauczycieli i wychowawców edukacji wczesnoszkolnej; nauczycieli specjalistów: terapeutów, logopedów, oligofrenopedagogów; pedagogów i psychologów. Ułatwi nauczycielom dostosowanie wymagań edukacyjnych wynikających z programu nauczania do indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych, a także możliwości psychofizycznych ucznia w ramach prowadzonych zajęć edukacyjnych oraz zajęć specjalistycznych. Może być ona w pełni wykorzystana podczas tworzenia indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dla uczniów posiadających orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu lekkim. Publikacja powstała również z myślą o uczniach:
• posiadających orzeczenie o potrzebie indywidualnego nauczania oraz indywidualnego rocznego przygotowania przedszkolnego;
• posiadających opinię poradni psychologiczno-pedagogicznej, w tym poradni specjalistycznej;
• z trudnościami w nauce wynikającymi z deficytów rozwojowych typu dysleksja, dysortografia, dysgrafia;
• ujawniających trudności w nauce matematyki (dyskalkulia);
• ze stwierdzonymi zaburzeniami w zachowaniu, nadpobudliwością ruchową, ADHD;
• słabowidzących i słabosłyszących oraz z niedosłuchem;
• przewlekle chorych (cukrzyca, epilepsja, porażenie mózgowe);
• w stosunku do których stwierdzono potrzebę udzielenia pomocy psychologiczno-pedagogicznej (nieposiadających ani opinii, ani orzeczenia).
Podmiot odpowiedzialny za bezpieczeństwo produktu
Niniejszy opis podlega ochronie w myśl Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabrania się kopiowania oraz rozpowszechniania zdjęć i opisu (w całości lub w części) bez zgody właściciela strony.
Tagi: terapia dysleksji, matematyka, dysleksja, logopedia, niepełnosprawność intelektualna, słuch, dyskalkulia, adhd, diagnoza, specjalne potrzeby edukacyjne
Zaproponuj swój Tag dla tego produktu
-
Bardzo pomocna dla nauczycieli mających małą styczność z dziećmi z niepełnosprawnością i poszukują pomocy do napisania IPET- u.
-
Cała seria super.
-
Otrzymaną książkę oceniam na dość dobrą. Zawarte są w niej najważniejsze informacje wydane zgodnie z nową Podstawą Programową. Przedstawione są w niej zakresy trudności oraz sposoby dostosowań do wymagań edukacyjnych. Pomocne jest też również szczegółowy opis treści, które uczeń powinien opanować z danego przedmiotu, np edukacja matematyczna - dział figury geometryczne oraz poszczególne do tego treści co powinien uczeń znać i umieć. Bardzo dobra pomoc dla nauczycieli z edukacji wczesnoszkolnej, którzy mają w klasie ucznia z orzeczeniem, a nie mają styczności z dokumentacją z zakresu pedagogiki specjalnej.
-
Bardzo przydatne w pracy papierkowej.