Liczba stron: 204
Format: B5
Rok wydania: 2024, wydanie VII zaktualizowane
Oprawa: miękka
Kod produktu: 9788383096964
Kupiło 60 osób
Nasza cena: 33,00zł
Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb rozwojowych i możliwości psychofizycznych uczniów, realizowanych w ramach prowadzonych zajęć edukacyjnych z podziałem na poszczególne edukacje oraz na zajęciach specjalistycznych - I etap dodano do koszyka
Wybierz wariant produktu
W koszyku
  • Wysyłamy w 48h (w magazynie)
  • Koszt dostawy: od 13,00zł
  • 1650 pkt. w prog. lojalnościowym

Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb rozwojowych i możliwości psychofizycznych uczniów, realizowanych w ramach prowadzonych zajęć edukacyjnych z podziałem na poszczególne edukacje oraz na zajęciach specjalistycznych - I etap

Harmonia

Tanajewska Alicja, Naprawa Renata, Szczepańska Krystyna, Mach Cecylia

Wydanie zaktualizowane - zgodne z nową podstawą programową.

Publikacja będzie pomocna w codziennej pracy nauczycieli i wychowawców edukacji wczesnoszkolnej; nauczycieli specjalistów: terapeutów, logopedów, oligofrenopedagogów; pedagogów i psychologów. Ułatwi nauczycielom dostosowanie wymagań edukacyjnych wynikających z programu nauczania do indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych, a także możliwości psychofizycznych ucznia w ramach prowadzonych zajęć edukacyjnych oraz zajęć specjalistycznych. Może być ona w pełni wykorzystana podczas tworzenia indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dla uczniów posiadających orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu lekkim. Publikacja powstała również z myślą o uczniach:

• posiadających orzeczenie o potrzebie indywidualnego nauczania oraz indywidualnego rocznego przygotowania przedszkolnego;

• posiadających opinię poradni psychologiczno-pedagogicznej, w tym poradni specjalistycznej;

• z trudnościami w nauce wynikającymi z deficytów rozwojowych typu dysleksja, dysortografia, dysgrafia;

• ujawniających trudności w nauce matematyki (dyskalkulia);

• ze stwierdzonymi zaburzeniami w zachowaniu, nadpobudliwością ruchową, ADHD;

• słabowidzących i słabosłyszących oraz z niedosłuchem;

• przewlekle chorych (cukrzyca, epilepsja, porażenie mózgowe);

• w stosunku do których stwierdzono potrzebę udzielenia pomocy psychologiczno-pedagogicznej (nieposiadających ani opinii, ani orzeczenia).


Podmiot odpowiedzialny za bezpieczeństwo produktu

 

Niniejszy opis podlega ochronie w myśl Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabrania się kopiowania oraz rozpowszechniania zdjęć i opisu (w całości lub w części) bez zgody właściciela strony.



Tagi: terapia dysleksjimatematykadysleksjalogopedianiepełnosprawność intelektualnasłuchdyskalkuliaadhddiagnozaspecjalne potrzeby edukacyjne

Zaproponuj swój Tag dla tego produktu
  • zofia legucka napisała/napisał:
    Bardzo pomocna dla nauczycieli mających małą styczność z dziećmi z niepełnosprawnością i poszukują pomocy do napisania IPET- u.
    14.01.2020
  • Ewa napisała/napisał:
    Cała seria super.
    11.12.2019
  • Milena Rojewska napisała/napisał:
    Otrzymaną książkę oceniam na dość dobrą. Zawarte są w niej najważniejsze informacje wydane zgodnie z nową Podstawą Programową. Przedstawione są w niej zakresy trudności oraz sposoby dostosowań do wymagań edukacyjnych. Pomocne jest też również szczegółowy opis treści, które uczeń powinien opanować z danego przedmiotu, np edukacja matematyczna - dział figury geometryczne oraz poszczególne do tego treści co powinien uczeń znać i umieć. Bardzo dobra pomoc dla nauczycieli z edukacji wczesnoszkolnej, którzy mają w klasie ucznia z orzeczeniem, a nie mają styczności z dokumentacją z zakresu pedagogiki specjalnej.
    30.09.2019
  • Aleksandra Krukowska napisała/napisał:
    Bardzo przydatne w pracy papierkowej.
    06.11.2018

Tylko osoby, które kupiły dany produkt mogą dodać opinię.