I. Wymiana punktów (regulamin)
1. Punkty za zamówienia:
Punkty za złożone zamówienia otrzymują Klienci, którzy założyli konto w naszej Księgarni (proces założenia konta zajmuje zaledwie minutę, dlatego warto poświęcić tę krótką chwilę).
Za każdy wydany 1 zł - przyznawany jest 1 punkt.
Liczba Twoich punktów podana jest (po zalogowaniu) na Twoim koncie oraz na podstronie koszyka.
Zgromadzone punkty możesz w każdej chwili wymienić na:
a) dowolny produkt z oferty sklepu, który ma przypisaną wartość punktową w karcie produktu (99% produktów z oferty sklepu).
b) darmową dostawę
c) jednocześnie na produkt i darmową dostawę
Przelicznik wymiany jest następujący: cena punktowa produktu x 0,02. Przykładowo: jeśli masz na swoim koncie zgromadzone 1000 punktów > możesz wymienić je na produkty zawierające się w cenie detalicznej 20 zł (wg przelicznika 1000pkt. x 0,02 = 20 zł), zaś dla bezpłatnej dostawy zamówienia (które nie osiągnęło progu darmowej dostawy) potrzebne jest 850 punktów (w przypadku wysyłki kurierem Pocztex - Pocztą Polską), 850 punktów (w przypadku wysyłki do punktu Pocztex - Poczty Polskiej), 950 punktów (w przypadku wysyłki Kurierem), 850 punktów (w przypadku wysyłki do Paczkomatu inPost). Możesz łatwo sprawdzić wszystkie produkty zawierające się w zgromadzonych przez Ciebie punktach wchodząc w dowolną (interesującą Cię) kategorię i ustawiając filtr ceny (np. do 20 zł).
Wymiany punktów dokonuje się na stronie koszyka poprzez zakładkę "wymień punkty" (zakładka ta pojawia się przy produktach, których zakup umożliwia zebrana przez Ciebie liczba punktów) oraz zakładkę "Wymieniam punkty na darmową dostawę" (zakładka ta pojawia się przy formach dostawy, jeśli zebrana przez Ciebie liczba punktów umożliwia taką wymianę).
System powiadomi Cię, czy wymiana jest możliwa.
Jeśli okazałoby się, że produkt zakupiony za punkty będzie niedostępny - powiadomimy Cię o tym i dokonamy zwrotu wymienionych punktów na Twoje konto punktowe.
Produkty zakupione za punkty zostaną wysłane z zamówieniem.
Produkty zakupione za punkty nie będą wyszczególnione na paragonie/fakturze związanej z zamówieniem (widnieją wyłącznie na zamówieniu z wartością "0 zł"). Na produkty wymienione za punkty zostanie wystawiona osobny paragon/lub faktura z adnotacją "zapłacono".
Punkty, które otrzymujesz za złożone zamówienia nie obejmują kosztów wysyłki (tzn. kwota kosztów przesyłki nie przekłada się na punkty).
Po każdym złożonym zamówieniu otrzymasz wiadomość o przyznanych za złożone zamówienie punktach. Punkty te zostaną zaksięgowane na Twoim koncie (w każdej chwili w zakładce "Moje konto" lub na podstronie koszyka możesz sprawdzić całkowitą zebraną liczbę Twoich punktów, jak i liczbę punktów przyznaną za poszczególne zamówienia).
Zaksięgowanie punktów na Twoim koncie za złożone zamówienie następuje po nadaniu/odebraniu osobistym zamówienia (zmiana statusu zamówienia na "Wysłane"/"Odebrane osobiście").
W przypadku zwrotu produktów punkty za zwracany produkt zostają odjęte od Twojego konta punktowego.
2. Punkty za recenzje:
Za napisanie recenzji produktu otrzymasz 20 punktów. Muszą być spełnione następujące kryteria:
a) można zrecenzować wyłącznie zakupiony produkt
b) napisanie recenzji wymaga zalogowania się do swojego konta
c) recenzja nagrodzona punktami musi być własna (autorska), merytoryczna, zawierać minimum 250 znaków nie licząc spacji oraz znaków interpunkcyjnych, nie może być powielona przy pozostałych zrecenzowanych produktach, nie może być opublikowana (wcześniej/później) w innych miejscach (sklepach, serwisach itd.)
Zaakceptowana recenzja zostanie opublikowana przez administratora w ciągu 7 dni roboczych od dnia napisania. Punkty zostaną naliczone na Twoje konto w momencie opublikowania recenzji spełniającej powyżej opisane kryteria. Otrzymasz informację mailową w momencie opublikowania recenzji.
Eduksiegarnia.pl s.c. zastrzega sobie prawo do rezygnacji z programu punktowego w dowolnej chwili. W takim przypadku niewykorzystane przez Klientów punkty zebrane na kontach punktowych zostaną zzerowane oraz nie będą podlegały wymianie na produkty, ani też możliwości dochodzenia przez Klientów rekompensaty w postaci finansowej czy jakiejkolwiek innej.
Zbieranie punktów nie obejmuje księgarń, sklepów oraz firm zakupujących tytuły w celu ich dalszej odsprzedaży (odbiorców hurtowych).