W zakładce "Moje konto" możesz sprawdzić, na jakim etapie realizacji jest złożone przez Ciebie zamówienie.
Możliwe jest to tylko w przypadku, gdy założyłeś konto w sklepie (zarejestrowałeś się).
Możliwe wyświetlające się etapy (statusy) zamówienia na Twoim koncie to (pogrubione zostaly najważniejsze statusy):
- Przyjęte (oznacza, że zamówienie do nas wpłynęło) (o zmianie na ten status powiadomimy Cię również mailowo od razu po złożeniu zamówienia - dotyczy to również Klientów, którzy złożyli zamówienie nie zakładając konta w sklepie).
- Przygotowanie do wysłania (oznacza, że zamówienie jest kompletowane w naszym magazynie).
- Zapraszamy po odbiór (dotyczy zamówień z wybraną opcją "Odbiór osobisty w Warszawie w punkcie odbioru Eduksiegarnia.pl". Oznacza, że zamówienie jest gotowe i możesz je odebrać w naszym punkcie odbioru) (o zmianie na ten status powiadomimy Cię również mailowo - dotyczy to również Klientów, którzy złożyli zamówienie nie zakładając konta w sklepie).
- Wysłane (oznacza, że zamówienie zostało przekazane firmie przewozowej i jest w drodze do Ciebie) (o zmianie na ten status powiadomimy Cię również mailowo - dotyczy to również Klientów, którzy złożyli zamówienie nie zakładając konta w sklepie).
- Odebrane (oznacza, że zamówienie zostało przez Ciebie odebrane w naszym sklepie).
- Anulowane (oznacza, że Twoje zamówienie nie będzie zrealizowane).
W przypadku zmiany statusu zamówienia na "Anulowane" - w mailu dodany będzie komentarz wyjaśniający powód anulowania, np.:
- niemożność realizacji z powodu nagle wyczerpanego nakładu produktu,
- brak odnotowanej wpłaty na naszym koncie (przy wybraniu opcji "przedpłata") za złożone zamówienie (na wpłatę czekamy do 7 dni od wysłania do Ciebie informacji z naszym numerem konta i danymi do przedpłaty),
- Twoja rezygnacja z realizacji zamówienia.
- Zwrot (wysłana do Ciebie przesyłka wróciła do nas jako nieodebrana) (o zmianie na ten status powiadomimy Cię również mailowo - dotyczy to również Klientów, którzy złożyli zamówienie nie zakładając konta w sklepie).
- Wydłużony czas kompletowania (oznacza, że mamy problem ze skompletowaniem jakiejś pozycji z Twojego zamówienia - np. brak u dostawców/w hurtowniach - powiadamiamy Cię, żebyś się nie martwił) (o zmianie na ten status powiadomimy Cię również mailowo - dotyczy to również Klientów, którzy złożyli zamówienie nie zakładając konta w sklepie).