Dialogi komiksowe. Ilustrowane rozmowy dla uczniów z autyzmem i pokrewnymi zaburzeniami
Dialogi komiksowe (ang. comic strip conversations) to zapis rozmowy między co najmniej dwiema osobami, wykorzystujący proste rysunki.
Liczba stron: | 44 |
Format: | A4 |
Rok wydania: | 2021 |
Oprawa: | miękka |
Kod produktu: | 9788377442111 |
Dialogi komiksowe. Ilustrowane rozmowy dla uczniów z autyzmem i pokrewnymi zaburzeniami
–Harmonia
–Gray Carol
Dialogi komiksowe (ang. comic strip conversations) to zapis rozmowy między co najmniej dwiema osobami, wykorzystujący proste rysunki. Obrazki stanowią ilustrację trwającej komunikacji i zapewniają dodatkowe wsparcie dla osób, które mają trudności ze zrozumieniem szybkiej wymiany informacji. Mogą być skutecznym narzędziem wykorzystywanym przez rodziców i specjalistów pracujących z uczniami z autyzmem i innymi problemami rozwojowymi.
Metoda ta nie tylko ułatwia relacjonowanie wydarzeń z przeszłości, opisywanie teraźniejszości czy planowanie przyszłości, lecz także umożliwia rozpoznanie i systematyzację tego, co ludzie mówią i robią, oraz uwydatnienie ich prawdopodobnych myśli. Każdy z ośmiu znaków w zestawie symbolizuje jedną z podstawowych umiejętności konwersacyjnych. Dodatkowo podczas rozmowy można zastosować kolory, które będą odzwierciedlać emocjonalną treść wypowiedzi, myśli i pytań. Niektóre dialogi komiksowe dają wgląd w to, jak uczeń postrzega sytuację, i są doskonałym wstępem do opracowania historyjek społecznych. Dialogi komiksowe są również pomocą wizualną w omawianiu sytuacji problemowych i znajdowaniu rozwiązań.
Podmiot odpowiedzialny za bezpieczeństwo produktu
Niniejszy opis podlega ochronie w myśl Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabrania się kopiowania oraz rozpowszechniania zdjęć i opisu (w całości lub w części) bez zgody właściciela strony.
Tagi: emocje, harmonia, autyzm, historyjki, asperger, relacje, zespół aspergera, komunikacja, kontakt, specjalne potrzeby edukacyjne
Zaproponuj swój Tag dla tego produktu
-
Przydatna pomoc dydaktyczna