promocja

Zestaw multimedilanych gier logoedycznych sterowanych głosem, do wykorzystania przez logopedów, nauczycieli przedszkola i pedagogów specjalnych na zajęciach z dziećmi z zaburzeniami mowy, słuchu i zaburzeniami poznawczymi. 

Nagrody i wyróżnienia: Świat Przyjazny Dziecku
Format: Nośnik: Pendrive
Rok wydania: 2021
Oprawa: pudełko
Cyfrowy Uczeń: Cyfrowy Uczeń
Kod produktu: edu1902011404
Kupiły 2 osoby
Nasza cena: 1999,00zł 1799,10zł

Najniższa cena w ostatnich 30 dniach przed startem promocji - 1709,10zł

Ten produkt ze względu na swoją specyfikę/gabaryt nie podlega opcji dostawy "Paczkomaty".
EduSensus Logopedia PRO. LOGO-GRY - Pakiet logopedycznych programów komputerowych + mikrofon dodano do koszyka
Wybierz wariant produktu
W koszyku
  • Wysyłamy w 48h (w magazynie)
  • Koszt dostawy: od 0,00zł
  • 99950 pkt. w prog. lojalnościowym

EduSensus Logopedia PRO. LOGO-GRY - Pakiet logopedycznych programów komputerowych + mikrofon

Nowa Era

EduSensus Logopedia PRO LOGO-GRY to zestaw gier sterowanych głosem, do wykorzystania na zajęciach z dziećmi z zaburzeniami słuchu i zaburzeniami poznawczymi.

  • Zastosowanie: profilaktyka i terapia logopedyczna, nauka języka, zajęcia z dziećmi z zaburzeniami słuchu i zaburzeniami poznawczymi.
  • Odbiorcy: logopedzi, nauczyciele przedszkola, pedagodzy specjalni, rodzice.
  • Beneficjenci: dzieci uczące się mówić, dzieci z wadami wymowy i/lub zaburzeniami słuchu i komunikacji.

Gry są atrakcyjnym elementem wspomagającym terapię logopedyczną dzieci z zaburzeniami słuchu, mowy, komunikacji, ale również dzieci z autyzmem, mutyzmem i opóźnionym rozwojem umysłowym.

W zestawie LOGO-GRY znajdują się:

  • program multimedialny na pendrive,
  • profesjonalny mikrofon,
  • przewodnik metodyczny zawierający propozycje scenariuszy zajęć oraz zestawy tekstów terapeutycznych.

Dodatkowo w nowej edycji:

  • licencja na 2 urządzenia,
  • publikacja "Podręczny zestaw obrazkowy" w zestawie,
  • 2 lata gwarancji.

Edusensus Logopedia Pro logo gry

Edusensus Logopedia PRO. LOGO-GRY

Główne obszary wykorzystania programu LOGO-GRY:

  • profilaktyka zaburzeń mowy i języka,
  • wspieranie rozwoju prawidłowej artykulacji,
  • kształcenie prawidłowej fazy wydechowej,
  • ćwiczenia natężenia głosu,
  • ćwiczenia rytmiki mowy,
  • trening modulacji i intonacji głosu,
  • ćwiczenia dźwięczności (głoski dźwięczne i bezdźwięczne),
  • wspomaganie, urozmaicanie wychowania słuchowego,
  • wsparcie w terapii opóźnionego rozwoju mowy,
  • rozwijanie koordynacji wzrokowo-słuchowo-ruchowej,
  • kształcenie poczucia sprawstwa,
  • praktyczne zastosowanie w surdopedagogice i surdologopedii.

Na program składa się 26 gier wspomagających nabywanie umiejętności operowania cechami dźwięku, takimi jak:

  • wysokość,
  • głośność (natężenie),
  • dźwięczność,
  • czas trwania.

Program szczególnie pomocny jest w terapii dzieci z:

  • zaburzeniami rozwoju języka i słuchu,
  • opóźnionym rozwojem mowy,
  • zaburzeniami ze spektrum autyzmu,
  • niepełnosprawnością umysłową lub innymi zaburzeniami,
  • opóźnionym rozwojem funkcji poznawczych.

Program współpracuje również z:

  • tablicą interaktywną,
  • komputerem z panelem dotykowym

Podręczny zestaw obrazkowy 

Nowa edycja programu LOGOPEDIA PRO - LOGO-GRY to efekt rozmów z użytkownikami. Wprowadzono zmiany, o które prosili specjaliści, dlatego w nowej edycji program można instalować na 2 urządzeniach równolegle i jest dostępny z 2-letnią gwarancją.

Nowością jest również drukowana publikacja Podręczny zestaw obrazkowy zawierająca ponad 300 ilustracji do rozwijania słownictwa, kompetencji komunikacyjnych i funkcji percepcyjno-motorycznych.

Publikacja przeznaczona jest dla dzieci z niepełnosprawnościami o ograniczonym zasobie słownictwa i z problemami z porozumiewaniem się. Kolorowe, realistyczne ilustracje są podzielone na 17 podstawowych kategorii najczęściej wykorzystywanych w komunikacji. Terapeuta lub nauczyciel może je wyciąć, a następnie wykorzystać w dowolny sposób podczas zajęć – liczne pomysły na przykładowe zastosowania obrazków znajdują się we wstępie do publikacji. Są to np.: nazywanie obiektów na ilustracjach, opisywanie ich, tworzenie zdań i historyjek z wykorzystaniem obrazków.

W końcowej części publikacji mieszczą się etykiety do wycięcia, które stwarzają dodatkowe możliwości wykorzystania materiału.

Gry logopedyczne

Spośród elementów zestawu na szczególne wyróżnienie zasługują gry:

  • LOGO - Malarz 
  • LOGO – Kręcik
  • LOGO – Poziom
  • LOGO – Papuga
  • LOGO – Locik
  • LOGO – Cel
  • LOGO – Szum
  • LOGO – Łapka
  • LOGO – Tenis
  • LOGO – Muzyk

Edusensus Pro logo-gry

Logo-Malarz 

Gra, która ma zachęcać dziecko do wydawania dźwięków i pobudzać je do mówienia. Jeżeli do mikrofonu zostanie podany sygnał (w tym wypadku głos dziecka) o określonym poziomie, na ekranie monitora pojawią się ilustracje. Długość trwania obrazu oraz jego kolor zależą od poziomu dźwięku podawanego na mikrofon. Zainteresowanie nowymi obrazami pojawiającymi się na ekranie powoduje, że dziecko stara się wydawać dźwięki o wystarczająco wysokim poziomie, wywołującym reakcję na monitorze. Program realizuje więc akustyczno-optyczne sprzężenie zwrotne pobudzające dziecko do wydawania różnego rodzaju dźwięków. 
Wariant 1 - rysowanie kotka.
Wariant 2 - pędzel i sztaluga.
Wariant 3 - ukwiecanie łąki.

Logo-Kręcik 

Gra ćwicząca wydłużanie fazy wydechowej, która podobnie jak Logo-Malarz, ma zachęcać dziecko do wydawania dźwięków i pobudzać je do mówienia. Element: piłka, wiatrak lub bączek wprawiany jest w ruch za pomocą głosu. Prędkość ruchu elementu jest proporcjonalna do poziomu dźwięku podawanego do mikrofonu oraz długości jego trwania. 
Wariant 1 - piłka.
Wariant 2 - wiatrak.
Wariant 3 - bączek.

LOGO-Poziom 

Gra bezpośrednio realizująca tzw. lusterko mowy. W trakcie mówienia do mikrofonu możliwe jest kontrolowanie na ekranie monitora kształtu fali dźwiękowej.

LOGO-Papuga 

Gra ta, to komputerowy magnetofon. Polega ona na tym, że papuga powtarza z pewnym opóźnieniem słowa i zwroty wypowiadane przez dziecko do mikrofonu. Gra ma zachęcać małego pacjenta do mówienia na zasadzie prostej zabawy w echo. W przypadku dzieci w ogóle niesłyszących głośnik zestawu może zostać wykorzystany jako element drgający, przetwarzający falę akustyczną na drgania materiałowe. Dziecko, przykładając dłoń do siatki głośnika, będzie mogło odbierać drgania wywoływane wydawanymi przez siebie dźwiękami. 
Wariant 1 - papuga buja się na trampolinie.
Wariant 2 - papuga siedzi przy adapterze.
Wariant 3 - papuga siedzi na ramieniu pirata.

Logo-Locik 

Gra ćwicząca głośność mowy. Polega ona na sterowaniu lotem samolotu, pelikana lub pszczółki za pomocą głosu tak, aby omijać pojawiające się na drodze przeszkody oraz na zbieraniu napotkanych po drodze elementów. Im głośniej gracz będzie mówił, tym wyżej pelikan pszczoła lub samolot będą się wznosić. Gra może być sterowana poziomem mowy dźwięcznej i bezdźwięcznej. Gra Logo-Locik jest grą zliczaną. 
Wariant 1 - samolot.
Wariant 2 - pelikan.
Wariant 3 - pszczółka.

Logo-Cel 

Gra, która ma służyć ćwiczeniom rytmiki mowy. Gra polega na oddawaniu strzałów do elementów przesuwających się na ekranie. Strzał generowany jest wówczas, gdy poziom dźwięku podanego na mikrofon przekroczy odpowiedni próg. Gra Logo-Cel jest grą zliczaną. 
Wariant 1 - armata.
Wariant 2 - łuk.
Wariant 3 - dubeltówka.

Logo-Szum 

Gra szczególnie przydatna w terapii sygmatyzmów, służy bowiem ćwiczeniom utrwalającym różnicowanie artykulacji głosek sz i s. Gra polega na sterowaniu przesuwającym się na ekranie elementem ruchomym (koszem lub garnkiem), do którego należy łapać spadające z góry elementy (jabłka, kasztany lub warzywa). Program rozpoznaje, jaka głoska została wypowiedziana, by następnie przesunąć element ruchomy w kierunku związanym z daną głoską. Ruch może być sterowany nie tylko izolowanymi głoskami, ale również całymi wyrazami zawierającymi te głoski. Gra Logo-Szum jest grą zliczaną. 
Wariant 1 - jabłka.
Wariant 2 - kasztany.
Wariant 3 - zupka.

Logo-Łapka 

Gra wspomagająca trening modulacji wysokości głosu i intonacji mowy. Wysokość głosu podawanego do mikrofonu steruje poruszającym się na ekranie elementem: rybką, dzięciołem lub kotkiem. Wysoki głos przesuwa element w górę, odpowiednio niski - w dół. Ruch elementu może być sterowany nie tylko za pomocą izolowanych głosek, ale również całych wyrazów wypowiadanych na odpowiedniej wysokości. 
Wariant 1 - rybka.
Wariant 2 - dzięcioł.
Wariant 3 - kotek.

Logo-Tenis 

Gra służy ćwiczeniom modulacji wysokości głosu oraz intonacji wypowiedzi. Polega na odbijaniu elementu, którego położenie regulowane jest wysokością wypowiadanego do mikrofonu głosu. 
Wariant 1 - tenis.
Wariant 2 - hokej.
Wariant 3 - ping-pong.

Logo-Muzyk 

Gra pomaga w treningu modulacji wysokości głosu i intonacji mowy. Wysokość głosu podawanego do mikrofonu powoduje reakcję określonej piszczałki organów. Wysoki głos powoduję reakcję najdłuższej piszczałki, niski - najkrótszej.

Dofinansowanie Cyfrowy Uczeń 2025-2029

Oprogramowanie eduSensus spełnia wymagania rządowego programu Cyfrowy uczeń 2025-2029 i likwiduje bariery w dostępie do treści nauczania oraz wspiera aktywność i uczestnictwo dzieci w zajęciach edukacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych.

Programy terapeutyczne z serii eduSensus zawierają szereg ćwiczeń interaktywnych oraz kart pracy, czyli cyfrowych materiałów ćwiczeniowych, które wspierają rozwój konkretnych umiejętności u dzieci i młodzieży. Programy eduSensus mają charakter multimedialny i interaktywny, dzięki cyfrowym materiałom edukacyjnym, takim jak prezentacje, ilustracje, animacje, filmy, gry, nagrania audio, które wykorzystują różne środki przekazu i rodzaje aktywności w celu zwiększenia zainteresowania i zaangażowania dzieci.

Edusensus Logopedia Pro Dotacja Cyfrowy uczeń

Nagroda główna dla programów Edusensus PRO w konkursie Świat Przyjazny Dziecku

Seria specjalistycznych, multimedialnych programów eduSensus z dopiskiem PRO otrzymała główną nagrodę w XXI edycji konkursu ŚWIAT PRZYJAZNY DZIECKU w kategorii EDUKACJA.

Konkurs to jedna z najstarszych inicjatyw Komitetu Ochrony Praw Dziecka. Kapituła konkursowa docenia najbardziej wartościowe na rynku produkty, miejsca i rozwiązania służące dzieciom i ich bezpieczeństwu, a także pozytywnie stymulujące ich rozwój. 

WARUNKI KORZYSTANIA 

  • Bezterminowa licencja na 2 urządzenia: 2 x komputer
  • Program współpracuje z monitorami i tablicami interaktywnymi, program w pełni działający bez dostępu do internetu.
  • Bezpłatne aktualizacje i wsparcie techniczne producenta po zakupie.
  • 2 lata gwarancji.
  • Działanie programu offline, niezależne od jakości sieci w placówce.

Zawartość zestawu

Elementy zestawu (liczba sztuk):

  • Pendrive z instalatorem (2),
  • Publikacja Przesiewowe badanie mowy (1),
  • Karta SD (+ adapter) z materiałem na urz. mobile (1),
  • Instrukcja instalacji (1),
  • Umowa licencyjna z dokumentem gwarancyjnym (1),
  • Mikrofon JTS PM-35USB (1).

Wymagania techniczne

  • System operacyjny: Windows 7/8.x/10 - wersje 32- i 64-bit
  • Pamięć RAM: 2 GB (dla systemu 32-bit) lub 4 GB (dla systemu 64-bit)
  • Procesor: 2,4 GHz
  • Karta graficzna pracująca z rozdzielczością 1024x768
  • Karta dźwiękowa, głośniki lub słuchawki, mikrofon zewnętrzny (zalecany)
  • Mysz lub inne urządzenie wskazujące
  • Port USB 2.0/3.0
  • 300 MB miejsca na dysku twardym

Podmiot odpowiedzialny za bezpieczeństwo produktu
Informacje o bezpieczeństwie produktu

 

Niniejszy opis podlega ochronie w myśl Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabrania się kopiowania oraz rozpowszechniania zdjęć i opisu (w całości lub w części) bez zgody właściciela strony.



Tagi: grylogopediagrazestawlogopedycznepomoce logopedycznepakietedusensusnowa eraterapia logopedyczna

Zaproponuj swój Tag dla tego produktu
Tylko osoby, które kupiły dany produkt mogą dodać opinię.