Liczba stron: | 388 |
Format: | A4 |
Rok wydania: | 2018 |
Oprawa: | miękka |
Kod produktu: | 9788377441602 |
Integracja sensoryczna a zaburzenia uczenia się
–Harmonia
–Ayres Jean A.
Uczenie się stanowi funkcję mózgu, a zaburzenia uczenia się odzwierciedlają nieprawidłowości w funkcjonowaniu układu nerwowego. W książce przedstawiono klasyczną teorię A. Jean Ayres, według której dezorganizacja integracji sensorycznej stanowi przyczynę trudności w nauce. Terapia tych zaburzeń kładąca nacisk na integrację sensoryczną to szczególna strategia – nie skupia się bowiem na nauce konkretnych umiejętności, takich jak dopasowywanie bodźców wzrokowych, zapamiętywanie sekwencji dźwięków, rysowanie linii czy też opanowywanie podstaw programowych. Jej celem jest rozwijanie mózgu w taki sposób, by był on w stanie nauczyć się samodzielnego radzenia sobie z zadaniami.
Podmiot odpowiedzialny za bezpieczeństwo produktu
Niniejszy opis podlega ochronie w myśl Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabrania się kopiowania oraz rozpowszechniania zdjęć i opisu (w całości lub w części) bez zgody właściciela strony.
Tagi: sensoryczne, orientacja przestrzenna, percepcja wzrokowa, sensoryka, sensoryczna, adhd, integracja sensoryczna, koncentracja, diagnoza, specjalne potrzeby edukacyjne
Zaproponuj swój Tag dla tego produktu