Liczba stron: 156
Format: B5
Rok wydania: 2019
Oprawa: miękka
Kod produktu: 9788380858169
Kupiło 5 osób
Nasza cena: 48,00zł
Jak pomóc dziecku z dysleksją. Ćwiczenia dla uczniów klas 4-6. Część 2 dodano do koszyka
Wybierz wariant produktu
W koszyku
  • Wysyłamy w 48h (w magazynie)
  • Koszt dostawy: od 13,00zł
  • 2400 pkt. w prog. lojalnościowym

Jak pomóc dziecku z dysleksją. Ćwiczenia dla uczniów klas 4-6. Część 2

Difin

Radwańska Anna

Poradnik zawiera ćwiczenia praktyczne dla nauczycieli i rodziców do wykorzystania podczas pracy z uczniem, aby stymulować jego rozwój i pozwolić osiągnąć sukces edukacyjny. Docelowa grupa uczniów 4–6 klasa szkoły podstawowej. Główną cechą, którą wyróżnia proponowaną publikację jest to, że zawiera w przeważającej części praktyczne ćwiczenia, które rodzic sam może wykorzystać podczas wspólnej pracy nad zminimalizowaniem zaburzeń wynikających z dysleksji.

Proponowany przez Autorkę zbiór ćwiczeń ma charakter zabawowy, oryginalną formę i będzie stanowił na pewno motywujący i interesujący materiał dla dzieci. Zawiera m.in.:
- przedstawienie aktualnych regulacji prawnych i zasad organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla dzieci z problemami w uczeniu się,
- ogromną różnorodność propozycji zadań,
- ciekawe i oryginalne ćwiczenia, jak sudoku, labirynty, duża liczba interesujących zadań wymagających manipulacji literami/głoskami, rozsypanki literowe,
- zadania rozwijające pamięć i uwagę.

Prof. dr hab. Grażyna Krasowicz-Kupis

O autorze:
Anna Radwańska, pedagog i terapeuta pedagogiczny. Pracuje z małymi dziećmi mającymi liczne problemy (zaburzona percepcja wzrokowa, słuchowa, koncentracja uwagi, afazja, autyzm, mutyzm, zespół Downa). Autorka artykułów dla portali parentingowych oraz dla czasopisma „Baby Junior”.


Podmiot odpowiedzialny za bezpieczeństwo produktu

 

Niniejszy opis podlega ochronie w myśl Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabrania się kopiowania oraz rozpowszechniania zdjęć i opisu (w całości lub w części) bez zgody właściciela strony.



Tagi: szlaczkićwiczenia grafomotorycznedysleksjagrafomotorykaortografiaćwiczeniaterapia rękikaligrafiadysgrafiascenariusze

Zaproponuj swój Tag dla tego produktu

Spis treści:

Wstęp

Rozdział I. Pomoc psychologiczno-pedagogiczna dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w nauce

1.1. Nowe regulacje prawne
1.2. Formy pomocy psychologiczno-pedagogicznej
1.2.1. Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne powinny opierać się na określonych zasadach
1.2.2. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze
1.2.3. Porady i konsultacje dla uczniów i rodziców

Rozdział II. Objawy dysleksji powyżej 10 r.ż.

2.1. Jak dysleksja rozwojowa wpływa na proces edukacyjny ucznia. Trudności na poszczególnych przedmiotach w szkole oraz sposoby pracy z dzieckiem

Rozdział III. Proponowane sposoby pracy z dzieckiem

3.1. Sposoby pracy z dzieckiem z dysleksją na zajęciach lekcyjnych
3.2. Sposoby pracy z dzieckiem z dysortografii na zajęciach lekcyjnych
3.3. Sposoby pracy z dzieckiem z dysgrafią na zajęciach lekcyjnych
3.4. Praca z uczniem ze specyficznymi trudnościami w nauce (dysleksja, dysgrafia, dysortografia) na zajęciach specjalistycznych
3.4.1. Praca z uczniem z dysleksją i dysortografią na zajęciach specjalistycznych
3.4.2. Przykładowe ćwiczenia podczas pracy z uczniem z dysgrafią

Rozdział IV. Ćwiczenia praktyczne dla uczniów z dysleksją

4.1. Ćwiczenia doskonalące czytanie
4.2. Ćwiczenia doskonalące pisanie
4.3. Ćwiczenia usprawniające funkcje językowe
4.4. Ćwiczenie doskonalące koncentrację, pamięć i myślenie logiczne
4.5. Ćwiczenia usprawniające percepcję wzrokową oraz koordynację wzrokowo-ruchową jako ćwiczenia uzupełniające funkcje kluczowe

Zakończenie
Bibliografia

Tylko osoby, które kupiły dany produkt mogą dodać opinię.