promocja
na prezent

Gra edukacyjna Kapitan Nauka. Sylaba do sylaby doskonali umiejętność sylabizowania.

Nagrody i wyróżnienia: Świat Przyjazny Dziecku, Dziecięca Marka Roku
Rok wydania: 2020
Oprawa: pudełko
Wiek: od 4 do 8 lat
Kod produktu: 5903792767227
Kupiły 2 osoby
Nasza cena: 44,90zł 41,76zł

Najniższa cena w ostatnich 30 dniach przed startem promocji - 41,76zł

Od 10 sztuk cena: 40,41zł
Kapitan Nauka. Sylaba do sylaby - gra edukacyjna dodano do koszyka
Wybierz wariant produktu
W koszyku
  • Wysyłamy w 1-4 dni
  • Koszt dostawy: od 13,00zł
  • 2245 pkt. w prog. lojalnościowym

Kapitan Nauka. Sylaba do sylaby - gra edukacyjna

Edgard

Gra edukacyjna Kapitan Nauka. Sylaba do sylaby (4-8 lat) to klasyczna układanka obrazkowo-sylabowa, doskonaląca analizę i syntezę sylabową, czyli umiejętność sylabizowania, której opanowanie bywa jednym z etapów nauki czytania (w zależności od przyjętej metody). Dzięki grze uczą się czytania, przechodząc od etapu rozpoznania sylab do łączenia ich w wyrazy.

"Kapitan Nauka. Sylaba do sylaby" - zasady gry

Gra Sylaba do sylaby zawiera bogaty materiał wyrazowy, który podzielono od łatwiejszych wyrazów do trudniejszych, które zawierają również trudniejsze głoski języka polskiego. W zabawach z żetonami dzieci rozpoznają sylaby i łączą je w 2-, 3- i 4-sylabowe wyrazy. Najprostszy wariant polega na nazywaniu ilustracji, tworzeniu ich nazw za pomocą sylab i układaniu w ten sposób wyrazu. W trudniejszych wariantach dziecko może komponować wyrazy bez pomocy ilustracji lub skorzystać z podpowiedzi, jaką jest kolor tła. Zaawansowani gracze mogą grać wszystkimi żetonami i układać z sylab dowolne wyrazy.

W wybranych wariantach rozgrywek liczą się koncentracja, refleks i pamięć, ponieważ zwycięża ten gracz, który pierwszy ułoży z żetonów swoje wyrazy.

Gra Sylaba do sylaby angażuje zmysły dziecka: wzrok, słuch oraz dotyk, a także utrwala kierunek czytania od lewej do prawej strony. Kolorowe ilustracje Magdaleny Popovics przedstawiają przedmioty z najbliższego otoczenia dziecka oraz uwzględniają jego wiedzę o świecie.

Gra Kapitan Nauka. Sylaba do sylaby rozwija następujące umiejętności:

  • naukę czytania,
  • koncentrację,
  • percepcję wzrokową,
  • słownictwo,
  • wyobraźnię językową,
  • motorykę małą,
  • mowę dziecka.

Okiem Eksperta

"Zabawy z sylabami ułatwiają naukę czytania, ponieważ dziecko najpierw rozpoznaje cząstki wyrazu (sylaby), a dopiero potem łączy je z pozostałymi elementami, ostatecznie składając je w wyraz. To trochę jak z budowaniem domu z kilku większych elementów zamiast kilkudziesięciu drobnych – jest łatwiej. Do zabaw sylabami można zachęcać dzieci już w wieku przedszkolnym. Z taką grą nauka czytania przychodzi o wiele łatwiej."

– Anna Jankowska, pedagog, autorka blogów Tylko dla mam oraz Aktywne czytanie

Gra Kapitan Nauka. Sylaba do sylaby zawiera:

  • 144 żetony z sylabami
  • 48 żetonów z obrazkami
  • instrukcję z opisem wszystkich wariantów gry. 

Elementy wykonane są z grubej tektury, która gwarantuje wytrzymałość podczas wielu rozgrywek.

Cechy gry:

  • wiek: 4-8 lat
  • liczba graczy: 2-6 osób

Kapitan Nauka Sylaba do Sylaby gra


Podmiot odpowiedzialny za bezpieczeństwo produktu

 

Niniejszy opis podlega ochronie w myśl Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabrania się kopiowania oraz rozpowszechniania zdjęć i opisu (w całości lub w części) bez zgody właściciela strony.



Tagi: dysleksjagrygrapamięćukładankikoncentracjaprzedszkolesylabyliteryukładanka

Zaproponuj swój Tag dla tego produktu
  • Pola napisała/napisał:
    Fajna pomoc wspomagająca naukę czytania sylabowego.
    10.10.2023

Tylko osoby, które kupiły dany produkt mogą dodać opinię.