Autorskie narzędzie psychoedukacyjne dla pedagogów, psychologów, terapeutów i nauczycieli do wzmacniania odporności psychicznej i ćwiczenia pamięci deklaratywnej dzieci i młodzieży.
Liczba stron: | 35 kart |
Format: | 10 x 14 cm |
Rok wydania: | 2023 |
Kod produktu: | edu2305111229 |
Karty Dobrych Chwil Happy Me - karty rozwojowe do pracy z dziećmi i młodzieżą
–Sensos
–Niedźwiecka-Anuszczyk Magdalena
Karty Dobrych Chwil – HAPPY ME ™️ to autorskie narzędzie psychoedukacyjne dla pedagogów, psychologów, terapeutów i nauczycieli do pracy z dziećmi i młodzieżą.
Karty służą do wywoływania szczęśliwych wspomnień, niezbędnych dla naszego zdrowia psychicznego.
Karty Dobrych Chwil – HAPPY ME ™️ to 40 dwustronnych kart – 40 kategorii do szukania wzmacniających i wielozmysłowych wspomnień oraz do ćwiczenia pamięci deklaratywnej.
Karty Karty Dobrych Chwil tworzą także przestrzeń do uruchamiania i ćwiczenia pamięci związanej z modalnością zmysłową: dotykową, ruchową, węchową, słuchową, wzrokową i smakową. Praca z kartami stymuluje pokłady pamięci deklaratywnej czyli wiedzy nabytej w ciągu całego życia. Wydobywanie informacji z pamięci deklaratywnej aktywuje w mózgu hipokamp i korę płata czołowego.
Wielokierunkowe przywoływanie wspomnień oddziaływuje na mózg – programujemy go na szczęście i zmieniamy na lepsze.
Karty Dobrych Chwil – karty rozwojowe
Dlaczego warto to robić?
Szczęśliwe, dobre wspomnienia są niezbędne dla naszego zdrowia psychicznego. Pomagają budować odporność psychiczną, wzmacniać wewnętrzną siłę i poczucie własnej wartości.
Jak to działa?
Według dra Ricka Hansona (neuropsychologa), pielęgnowanie dobrych wspomnień pomaga tworzyć nowe sieci neuronów – mózg jest neuroplastyczny i zmienia się w zależności od tego, na czym się koncentrujemy.
Dla kogo są karty?
- doskonała pomoc dla nauczycieli, pedagogów, psychologów i innych specjalistów.
- dla rodziców i opiekunów, którzy w trosce o zdrowie psychiczne dzieci pracują nad wzmacnianiem odporności psychicznej.
Zastosowanie kart:
- w pracy z grupą – grupy treningowe, psychoedukacyjne.
- w pracy indywidualnej – spotkania tutoringowe, terapii pedagogicznej.
Zestaw zawiera 40 dwustronnych kart – 40 kategorii do szukania wzmacniających i wielozmysłowych wspomnień oraz do ćwiczenia pamięci deklaratywnej.
O Autorkach
Magdalena Anuszczyk – pedagog, brainolog, ekspert zarządzania dobrostanem psychicznym, założycielka i trener NODN Szkoły Pamięci SENSOS. Od 15 lat z powodzeniem rozwija pracownię uczenia się, w której uczy młodzież, jak się uczyć. Tworzy centrum szkoleń dla nauczycieli, z siedzibą w Łodzi, w którym prowadzi systemowe wsparcie w zakresie kształcenia kluczowych kompetencji – osobistych, społecznych i umiejętności uczenia się. Pomaga nauczycielom i liderom edukacji poprawić swoją efektywność i komfort pracy, by mogli uczyć bez stresu i rozwijać swój oraz uczniowski dobrostan psychiczny.
Kasia Zając-Malinowska – brainolog, ekspert zarządzania dobrostanem. Tutor, trenerka myślenia pytajnego i strategii uczenia się, filolog angielski z ponad 20-letnim doświadczeniem. Pomaga nastolatkom odnaleźć pewność siebie i skuteczność w uczeniu się. Projektuje angażujące szkolenia dla nauczycieli w obszarze nowoczesnej, empatycznej edukacji. Tworzy narzędzia do budowania szczęścia i odporności psychicznej dla nastolatków i dorosłych. Przybliża aktualną wiedzę o funkcjonowaniu mózgu, prowadząc autorskie warsztaty dla młodzieży i seniorów w swojej Pracowni Kompetencji w Łomży. Promotorka komunikacji w duchu NVC i oddolnych zmian w edukacji.
Cechy produktu:
- 40 sztuk dwustronnych kart + 2 karty,
- przewodnik,
- wymiary: 10 x 14 cm, zaokrąglone narożniki,
- papier: 350 g, folia mat,
- opakowanie: woreczek z organzy.
Podmiot odpowiedzialny za bezpieczeństwo produktu
Niniejszy opis podlega ochronie w myśl Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabrania się kopiowania oraz rozpowszechniania zdjęć i opisu (w całości lub w części) bez zgody właściciela strony.
Tagi: gra, emocje, gry, psychologia, gra edukacyjna, gry terapeutyczne, pomoce dydaktyczne, gry edukacyjne, gra terapeutyczna, terapia
Zaproponuj swój Tag dla tego produktu