Matematyczne karty pracy dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Część 2
| Liczba stron: | 108 kart |
| Format: | A4 |
| Rok wydania: | 2019 |
| Oprawa: | teczka |
| Kod produktu: | 9788383094069 |
Matematyczne karty pracy dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Część 2
–Harmonia
–Słupek Kazimierz
Druga część „Matematycznych kart pracy”, podobnie jak pierwsza, przeznaczona jest dla uczniów mających problemy z osiągnięciem elementarnych celów edukacyjnych w zakresie umiejętności matematycznych, w tym dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i dla niektórych uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym. Karty mogą być wykorzystywane zarówno w trakcie pracy w systemie lekcyjnym, jak i podczas zajęć korekcyjno-kompensacyjnych czy rewalidacyjnych.
Ćwiczenia w części drugiej obejmują:
- dodawanie i odejmowanie z przekroczeniem progu dziesiątkowego w zakresie 20;
- dodawanie i odejmowanie bez przekraczania progu dziesiątkowego w zakresie 100.
Część zadań dotyczy jednostek miar (mierzenie długości, masy, temperatury, pojemności płynów). Wprowadzone zostały również ćwiczenia rozwijające umiejętność mierzenia czasu (czas odmierzany kalendarzem, czas odmierzany zegarem).
Podmiot odpowiedzialny za bezpieczeństwo produktu
Niniejszy opis podlega ochronie w myśl Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabrania się kopiowania oraz rozpowszechniania zdjęć i opisu (w całości lub w części) bez zgody właściciela strony.
Tagi: matematyka, rewalidacja, zajęcia rewalidacyjne, karty pracy, karty, dyskalkulia, ćwiczenia, diagnoza, terapia, specjalne potrzeby edukacyjne
Zaproponuj swój Tag dla tego produktu
-
Ta publikacja to prawdziwy skarb dla nauczycieli i terapeutów, którzy pracują z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych! "Matematyczne karty pracy" w części 2 w przemyślany sposób rozwijają kluczowe umiejętności matematyczne, od dodawania i odejmowania, po mierzenie czasu. Zadania są idealnie dopasowane do możliwości uczniów, co sprawia, że nauka staje się przyjemna i efektywna. To niezastąpione narzędzie, które ułatwia pracę i przynosi widoczne rezultaty.