Dzięki Piramidzie potrzeb młodzież może zyskać nie tylko większą świadomość swoich potrzeb, ale również umiejętności niezbędne do ich zaspokajania, co w dłuższej perspektywie przekłada się na lepsze samopoczucie i jakość życia.
Format: | 20 × 10 × 10 cm |
Rok wydania: | 2025 |
Oprawa: | pudełko |
Wiek: | od 12 lat |
Kod produktu: | 5906546795033 |
Piramida Potrzeb – gra i narzędzie psychoedukacyjne
–Edukowisko
Piramida potrzeb to innowacyjne narzędzie psychoedukacyjne w formie kart oraz gry, zaprojektowane z myślą o młodych ludziach w wieku od 12 lat. Pomaga im ono w rozwijaniu świadomości własnych potrzeb, umożliwiając ich nazywanie oraz skuteczne zaspokajanie.
Dzięki grze, uczestnicy mają szansę lepiej zrozumieć siebie oraz innych, co jest kluczowe w nauce radzenia sobie z różnorodnymi aspektami życia. Piramida potrzeb jest doskonałym narzędziem, które pomaga młodym ludziom lepiej zrozumieć siebie i otaczający ich świat, a także uczy skutecznych strategii radzenia sobie z wyzwaniami życia codziennego.
Gra opiera się na modelu potrzeb Abrahama Maslowa, co dodaje jej solidnych podstaw teoretycznych. Narzędzie to zostało stworzone przez zespół psycholożek i psychoterapeutek, które doskonale rozumieją wyzwania, przed którymi stoją młodzi ludzie, oraz posiadają wiedzę na temat skutecznych metod wspierania ich rozwoju. Uczestnictwo w grze nie tylko rozwija umiejętności interpersonalne, ale także promuje zdrowe podejście do zaspokajania własnych potrzeb emocjonalnych i psychicznych.
Dzięki Piramidzie potrzeb młodzież może zyskać nie tylko większą świadomość swoich potrzeb, ale również umiejętności niezbędne do ich zaspokajania, co w dłuższej perspektywie przekłada się na lepsze samopoczucie i jakość życia.
Piramida potrzeb Edukowisko – narzędzie psychoedukacyjne w formie kart i gry
Piramida Potrzeb:
- Pomaga młodym ludziom rozwijać świadomość swoich potrzeb, nazywać je i odpowiednio zaspokajać.
- Umożliwia lepsze zrozumienie siebie i innych.
- Uczy radzenia sobie z różnymi aspektami życia.
- Gra oparta na modelu potrzeb Abrahama Maslowa.
- Narzędzie opracowane przez psycholożki i psychoterapeutki z doświadczeniem w pracy z młodzieżą.
Piramida potrzeb pomaga rozwijać swoją świadomość potrzeb.
Czy chcesz lepiej zrozumieć swoje potrzeby i nauczyć się je zaspokajać? „Piramida Potrzeb” to narzędzie psychoedukacyjne, które wspiera rozwój młodych ludzi, pomagając im odkryć i nazwać swoje potrzeby oraz skutecznie je realizować. Gra opiera się na znanym modelu potrzeb stworzonym przez psychologa Abrahama Maslowa.
Dlaczego warto mieć tę grę?
- Nauka przez zabawę: Zrozum model potrzeb Maslowa w interaktywnej formie gry.
- Rozwój osobisty: Dowiedz się, co jest dla Ciebie ważne i jak to osiągnąć.
- Wsparcie emocjonalne: Gra pomoże ci lepiej radzić sobie z codziennymi wyzwaniami.
- Urozmaicenie zajęć: Świetnie sprawdzi się w gabinecie psychologa, pedagoga czy na warsztatach rozwijania kompetencji miękkich.
- Budowanie relacji: Zachęta do rozmowy i lepszego zrozumienia potrzeb swoich i innych ludzi
Czego się nauczysz?
- Poznasz pięć poziomów piramidy Maslowa – od podstawowych potrzeb fizjologicznych po samorealizację.
- Nauczysz się identyfikować swoje potrzeby i zaspokajać je w odpowiedni sposób.
- Rozwiniesz umiejętności radzenia sobie z emocjami i wyzwaniami.
Gry psychologiczne Edukowisko
Moje materiały i pomoce psychologiczne z powodzeniem możesz wykorzystać w domu, w gabinecie czy podczas zajęć warsztatowo-rozwojowych. Tworząc swoje produkty, ważne są dla mnie dwie rzeczy. Chcę, aby były one oparte na rzetelnej wiedzy psychologicznej (żebyś miał pewność, że zawarte w nich pomysły/strategie działają). Równie ważne jest dla mnie zadbanie o ich formę – tak, aby były one interesujące dla odbiorców, zwłaszcza tych najmłodszych.
– Joanna Steinke-Kalembka
Zawartość pudełka:
- 25 ilustrowanych kart potrzeb według obszarów opracowanych przez Maslowa,
- Dwustronna plansza psychoedukacyjna,
- Karty zadań i sytuacji, które pomagają bardziej zrozumieć swoje potrzeby i sposoby na ich realizację,
- Instrukcja.
Autorki: Monika Cybulska, Urszula Demczuk-Krawczyńska
Wiek: od 12 lat
Podmiot odpowiedzialny za bezpieczeństwo produktu
Niniejszy opis podlega ochronie w myśl Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabrania się kopiowania oraz rozpowszechniania zdjęć i opisu (w całości lub w części) bez zgody właściciela strony.
Tagi: emocje, gra, gra edukacyjna, gry, psychologia, trening umiejętności, gry edukacyjne, umiejętności społeczne, komunikacja, terapia
Zaproponuj swój Tag dla tego produktu