Poniżej wyszczególniamy informacje, które mogą być pomocne w rozwiązaniu Twoich problemów i wątpliwości pojawiających się podczas składania zamówienia:
1. Nie mogę się zalogować (system wyświetla informację: "Niepoprawna nazwa użytkownika lub hasło!")
Sprawdź, czy nie masz włączonego na klawiaturze klawisza "Caps Lock" (odpowiada za małe i duże litery)
2. Nie pamiętam swojego hasła / nowo otrzymane hasło nie pasuje
wystarczy kliknąć w przycisk "Resetuj hasło" po wpisaniu w pole swojego adresu e-mail (który podałeś przy zakładaniu konta) - na ten adres mailowy otrzymasz nowe hasło (w każdym momencie możesz je zmienić na "bardziej przyjazne" na swoim koncie). Przy wpisywaniu nowego hasła sprawdź dokładnie, czy przepisujesz je właściwie (np. podobny kształt litery O i cyfry "0" zero).
3. Gdzie mam wypełnić dane dostawy / dane do faktury?
Prosimy się o to nie martwić - wszystkie te pola pokażą się podczas składania zamówienia w kroku nr 2:
4. Wybrałem formę płatności "Przedpłata na konto" - ale nie otrzymałem numeru konta
Dane do przelewu zawarte są w mailowym potwierdzeniu otrzymania zamówienia, które powinieneś otrzymać po jego złożeniu. Jeśli wiadomość z potwierdzeniem otrzymania przez nas zamówienia do Ciebie nie dotarła - w pierwszej kolejności sprawdź, czy nie wpadła w Twojej skrzynce np. do folderu "spam" lub innych folderów.
Jeśli nie ma od nas wiadomości w tym folderze - prosimy o kontakt mailowy.
W przypadku problemów z otrzymywaniem od nas wiadomości sugerujemy dodanie w Twojej skrzynce pocztowej naszego adresu mailowego: eduksiegarnia@eduksiegarnia.pl do zaufanej (białej) listy nadawców (w zakładce "ustawienia poczty" > "antyspam"), dzięki czemu nasza korespondencja zawsze dotrze do Ciebie bez problemu.
Jeśli informacje wyszczególnione w tej zakładce oraz w zakładce "Składanie zamówień" okazały się niewystarczające i nie rozwiązały Twojego problemu - prosimy skontaktować się z nami mailowo lub telefonicznie.