1. Uszkodzony produkt/Zwrot produktu

a) Reklamacje

Wszystkie pozycje z naszej oferty objęte są gwarancją. Zobowiązujemy się do dostarczenia pełnowartościowych produktów pozbawionych wad. Dołożymy wszelkich starań, aby wszystkie zamówione artykuły dotarły do Ciebie w idealnym stanie. Jeśli jednak zdarzy się sytuacja, że któryś z artykułów będzie miał wadę techniczną czy też dozna uszkodzenia mechanicznego powstałego podczas transportu, prosimy o odesłanie wadliwego produktu (w ciągu 14 dni od momentu jego otrzymania) Pocztą Polską. Natychmiast wymienimy artykuł na pełnowartościowy lub, w przypadku jeśli nie będzie to możliwe, zwrócimy Ci pieniądze.

b) Zwroty

Możliwy jest wyłącznie zwrot naszych tytułów wydawniczych (producent: Seventh Sea/Eduksiegarnia.pl) w ciągu 30 dni od daty sprzedaży (widniejącej na fakturze). Warunkiem przyjęcia zwrotu jest dostarczenie produktów w idealnym stanie. Zwrot produktów jest na koszt Odbiorcy.

Prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży na produkty Seventh Sea/Eduksiegarnia.pl nie przysługuje w przypadku plików cyfrowych (ebooki/audiobooki/programy do pobrania), zapieczętowanych nagrań dźwiękowych lub zapieczętowanych nagrań wizualnych, lub zapieczętowanego oprogramowania komputerowego, których opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu oraz w przypadku produktów wyprzedażowych.

Produkty pozostałych producentów nie podlegają zwrotowi.

Przed odesłaniem prosimy o kontakt w tej kwestii. Poinformujemy, na jaki adres odesłać uszkodzony/zwracany produkt.

Procedurę reklamacji/zwrotu ułatwią Państwu poniższe formularze (prosimy o wypełnienie właściwego, wydrukowanie i przesłanie ze zwracanym produktem):

Pobierz formularz reklamacji produktu
Pobierz formularz zwrotu produktu

Przed odesłaniem produktu bardzo prosimy o kontakt z nami w celu powiadomienia/ustalenia kwestii zwrotu - na adres mailowy: reklamacje@eduksiegarnia.pl


2. Nie otrzymałem faktury

Standardowo do każdego zamówienia Klienta hurtowego wystawimy fakturę i dołączamy ją do przesyłki z zamówieniem.

Jeśli mimo to nie otrzymałeś w przesyłce faktury (prosimy o dokładne sprawdzenie. Czasami wkładamy fakturę np. do pudełek od gier itp., żeby nie uległa zagnieceniu) - skontaktuj się z nami.


3. Nie otrzymałem zamówionego produktu

- w trosce o to, żeby zamawiane tytuły dotarły do naszych Klientów w idealnym stanie - czasami niektóre pomoce (gry, płyty, mniejsze książeczki, jak również faktury) mogą znajdować się w pudełkach od innych gier (tak, żeby nie uległy zniszczeniu w czasie transporu).

Nasze przesyłki sprawdzane są bardzo dokładnie w magazynie przed ich nadaniem.
Jeśli jednak zauważysz, że zamawiany przez Ciebie tytuł jest wyszczególniony na fakturze, a nie otrzymałeś go fizycznie (sprawdź najpierw dokładnie we wszystkich pudełkach) - skontaktuj się z nami telefonicznie.

- Jeśli zamawiany produkt nie jest zarówno wyszczególniony na otrzymanej fakturze, jak i nie ma go fizycznie w przesyłce - oznacza to, że tytuł okazał się być niedostępny u Producenta (np. nagłe wyczerpanie nakładu) i żeby nie wstrzymywać i nie przedłużać procesu realizacji wysłaliśmy do Ciebie wszystkie pozostałe tytuły z zamówienia.

W przypadku problemów ze skompletowaniem całego zamówienia staramy się informować o tym naszych klientów. Nie zawsze jest to jednak możliwe, dlatego w niektórych sytuacjach w przypadku dużych zamówień - zastrzegamy sobie możliwość nadania przesyłki bez brakującego/brakujących (niemożliwych do skompletowania) tytułów.


Wszystkie uwagi dotyczące reklamacji prosimy kierować na adres:
reklamacje@eduksiegarnia.pl