-
ZESPÓŁ ASPERGERA. O co chodzi? Rozumienie idiomów i przenośni
Orłowska-Popek Zdzisława, Bielenda-Mazur Ewa
Publikacja O co chodzi? to sprawdzone narzędzie dla logopedów, terapeutów, nauczycieli szkół specjalnych i powszechnych, a także rodziców i opiekunów.
O CO CHODZI? to ćwiczenia dla dzieci z zespołem Aspergera oraz tych, które mają trudności w rozumieniu znaczeń abstrakcyjnych, idiomów i powiedzeń metaforycznych. Pomoc sprawdzi się także w pracy z dziećmi niesłyszącymi, dwujęzycznymi, z afazją, autyzmem oraz dysleksją. Ćwiczenia zostały...INNE Z TEJ SERII > -
Afazja. Ćwiczenia językowe dla dzieci. Część 1
Orłowska-Popek Zdzisława, Błasiak-Tytuła Marzena
Afazja. Ćwiczenia językowe dla dzieci to seria pomocy dla dzieci z afazją, które mają problem z rozumieniem i nadawaniem komunikatów językowych.
Afazja. Ćwiczenia językowe dla dzieci to seria pomocy dla dzieci z afazją, które mają problem z rozumieniem i nadawaniem komunikatów językowych. Składa się z zestawów ćwiczeń kształtujących: rozumienie, powtarzanie, słuchanie, mówienie, czytanie i pisanie. Afazja. Ćwiczenia...INNE Z TEJ SERII > -
ZESPÓŁ ASPERGERA. O co chodzi? Rozumienie idiomów i przenośni. Część 2
Orłowska-Popek Zdzisława, Bielenda-Mazur Ewa
Publikacja O co chodzi? to sprawdzone narzędzie dla logopedów, terapeutów, nauczycieli szkół specjalnych i powszechnych, a także rodziców i opiekunów.
O co chodzi? Rozumienie idiomów i przenośni. Część 2, WIR O co chodzi? Rozumienie idiomów i przenośni. Część 2 to ćwiczenia: dla dzieci z zespołem Aspergera dla dzieci, które mają trudności w rozumieniu znaczeń abstrakcyjnych, idiomów i powiedzeń metaforycznych. Pomoc...INNE Z TEJ SERII > -
Afazja. Ćwiczenia językowe dla dzieci. Część 2
Orłowska-Popek Zdzisława, Błasiak-Tytuła Marzena
Afazja. Ćwiczenia językowe dla dzieci to seria pomocy dla dzieci z afazją, które mają problem z rozumieniem i nadawaniem komunikatów językowych.
Afazja. Ćwiczenia językowe dla dzieci to seria pomocy dla dzieci z afazją, które mają problem z rozumieniem i nadawaniem komunikatów językowych. Składa się z zestawów ćwiczeń kształtujących: rozumienie, powtarzanie, słuchanie, mówienie, czytanie i pisanie. Afazja. Ćwiczenia...INNE Z TEJ SERII > -
Mój język polski. Ćwiczenia z gramatyki dla dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej. Część 2
Orłowska-Popek Zdzisława, Błasiak-Tytuła Marzena
Mój język polski. Ćwiczenia z gramatyki dla dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej. Część 2 to skuteczna pomoc dla logopedów, terapeutów, nauczycieli szkół specjalnych i powszechnych, rodziców i opiekunów. Ćwiczenia przeznaczone dla dzieci z trudnościami w nabywaniu systemu językowego...INNE Z TEJ SERII > -
Mój język polski. Ćwiczenia z gramatyki dla dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej. Część 3
Orłowska-Popek Zdzisława, Błasiak-Tytuła Marzena
Ćwiczenia przeznaczone dla dzieci z trudnościami w nabywaniu systemu językowego - z alalią, afazją, dysleksją, autyzmem, Zespołem Aspergera - oraz dla dzieci dwujęzycznych.
Mój język polski. Ćwiczenia z gramatyki dla dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej. Część 3 to skuteczna pomoc dla logopedów, terapeutów, nauczycieli szkół specjalnych i powszechnych, rodziców i opiekunów. Ćwiczenia przeznaczone dla dzieci z trudnościami w nabywaniu systemu językowego...INNE Z TEJ SERII > -
Mój język polski. Ćwiczenia z gramatyki dla dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej. Część 1
Orłowska-Popek Zdzisława, Błasiak-Tytuła Marzena
Mój język polski. Ćwiczenia z gramatyki dla dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej. Część 1 to skuteczna pomoc dla logopedów, terapeutów, nauczycieli szkół specjalnych i powszechnych, rodziców i opiekunów. Ćwiczenia przeznaczone dla dzieci z trudnościami w nabywaniu systemu językowego...INNE Z TEJ SERII > -
Afazja. Ćwiczenia językowe dla dzieci. Część 3
Orłowska-Popek Zdzisława, Błasiak-Tytuła Marzena
Afazja. Ćwiczenia językowe dla dzieci to seria pomocy dla dzieci z afazją, które mają problem z rozumieniem i nadawaniem komunikatów językowych.
Afazja. Ćwiczenia językowe dla dzieci to seria pomocy dla dzieci z afazją, które mają problem z rozumieniem i nadawaniem komunikatów językowych. Składa się z zestawów ćwiczeń kształtujących: rozumienie, powtarzanie, słuchanie, mówienie, czytanie i pisanie. Afazja – Ćwiczenia...INNE Z TEJ SERII > -
Mój język polski. Ćwiczenia z gramatyki dla dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej. Część 4
Orłowska-Popek Zdzisława, Błasiak-Tytuła Marzena
Mój język polski to skuteczna pomoc dla logopedów, terapeutów, nauczycieli szkół specjalnych i powszechnych, rodziców i opiekunów.
Mój język polski. Ćwiczenia z gramatyki dla dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej. Część 4 to skuteczna pomoc dla logopedów, terapeutów, nauczycieli szkół specjalnych i powszechnych, rodziców i opiekunów. Ćwiczenia Mój język polski przeznaczone dla dzieci z trudnościami w nabywaniu...INNE Z TEJ SERII > -
Afazja. Ćwiczenia językowe dla dzieci. Część 4
Orłowska-Popek Zdzisława, Błasiak-Tytuła Marzena
Afazja. Ćwiczenia językowe dla dzieci to seria pomocy dla dzieci z afazją, które mają problem z rozumieniem i nadawaniem komunikatów językowych.
Afazja. Ćwiczenia językowe dla dzieci to seria pomocy dla dzieci z afazją, które mają problem z rozumieniem i nadawaniem komunikatów językowych. Składa się z zestawów ćwiczeń kształtujących: rozumienie, powtarzanie, słuchanie, mówienie, czytanie i pisanie. Afazja – Ćwiczenia...INNE Z TEJ SERII >
Produkty > Orłowska-Popek Zdzisława
Strona:
<
> z 2
Kategorie