Pracując z pomocą, dziecko rozwija mowę, ma możliwość określania relacji przestrzennych, operowania słownictwem na wyższym poziomie, rozpoznawania i nazywania kolorów, wskazywania i odczytywania cyfr, usprawniania motoryki ręki i koordynacji wzrokowo-ruchowej.
Rok wydania: | 2025 |
Oprawa: | pudełko |
Wiek: | od 3 lat |
Kod produktu: | edu1506260808 |
Winda. Ćwiczenia językowe w matematyce - pomoc dydaktyczna
–Arson
–Wianecka Elżbieta
Winda to pomoc rozwijająca umiejętności językowe w zakresie operowania pojęciami dotyczącymi liczebnika. Liczebnik, to odmienna część mowy, która wskazuje na liczbę, ilość, kolejność. Wykorzystując tę pomoc, dziecko będzie utrwalało liczebniki główne, porządkowe i zbiorowe. Słownictwo wprowadzone będzie poprzez demonstrację elementów i ich manipulację.
Pracując w oparciu o tę pomoc, dziecko będzie miało możliwość określania relacji przestrzennych, operowania słownictwem na wyższym poziomie, rozpoznawania i nazywania kolorów, wskazywania i odczytywania cyfr, usprawniania motoryki ręki i koordynacji wzrokowo-ruchowej.
Pomoc przeznaczona jest do pracy logopedycznej, pedagogicznej, pracy w przedszkolu i szkole podstawowej w klasach I- III. Pojęcia, które zostaną wprowadzone i utrwalone można wykorzystać ucząc języka polskiego jako obcego.
Najważeniejsze atuty Windy
- pomoc w rozwijaniu umiejętności językowych
- nauka operowania liczebnikami
- nauka określania relacji przestrzennych
- nauka rozpoznawania i nazywania kolorów
- nauka wskazywania i odczytywania cyfr
- kształtowanie sprawności motoryki ręki
- rozwijanie koordynacji wzrokowo – ruchowej
Zakres słownictwa wykorzystywanego w Windzie:
- niżej, wyżej - piętro wyżej, piętro niżej
- nad, pod, między, przed, po
- z prawej strony, z lewej strony
- za wysoko, za nisko - o jedno piętro wyżej, o jedno piętro niżej
- wyżej niż, niżej niż - do góry, na dół
Rodzaje liczebników użytych w publikacji:
- liczebniki główne: jeden, dwa, trzy, cztery, pięć itd.
- liczebniki porządkowe: pierwsze, drugie, trzecie, czwarte itd.
Dzieci mają tutaj możliwość samodzielnego rozmieszczania klocków z obrazkami, poprzez wywożenie ich na odpowiednie piętra. Muszą jednak przy tym pamiętać o stosowaniu opisu językowego. Zadania są jedynie propozycjami pracy, możliwymi do twórczej modyfikacji.
Materiał: tektura
Zestaw zawiera:
- rozkłądaną planszę
- dwie etykietki wzorcowe
- 40 etykietek opisowych
- 30 plakietek wzorcowych
- opis wykonywanych ćwiczeń
Informacje dot. bezpieczeństwa i ostrzeżenia: Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Zawiera małe elementy – ryzyko zadławienia. Do użytku pod bezpośrednim nadzorem osoby dorosłej. Opakowanie nie służy do zabawy. Opakowanie i instrukcję należy zachować – zawierają ważne informacje.
Niniejszy opis podlega ochronie w myśl Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabrania się kopiowania oraz rozpowszechniania zdjęć i opisu (w całości lub w części) bez zgody właściciela strony.
Podmiot odpowiedzialny za bezpieczeństwo produktu: Wydawnictwo Arson Paweł Kuźma, ul. Zachodnia 2, 32-080 Zabierzów (PL), adres e-mail: biuro@arson.pl
Tagi: gry, przedszkole, logopedia, gra, gry edukacyjne, dysleksja, matematyka, logopedyczne, koncentracja, dyskalkulia
Zaproponuj swój Tag dla tego produktu