Eduterapeutica. Specjalne potrzeby edukacyjne 1-3. Dysleksja, dysgrafia, dysortografia, dyskalkulia. Klasy 1-3 szkoły podstawowej
Pakiet multimedialny "Eduterapeutica. Specjalne potrzeby edukacyjne Klasy 1-3" zawiera ćwiczenia multimedialne, karty pracy i gry dla dzieci z takimi problemami, jak: dysleksja, dysgrafia, dysortografia, dyskalkulia.
| Nagrody i wyróżnienia: | Świat Przyjazny Dziecku |
| Rok wydania: | 2022, wydanie wznowione |
| Oprawa: | pudełko |
| Cyfrowy Uczeń: | Cyfrowy Uczeń |
| Kod produktu: | 5904624771153 |
Najniższa cena w ostatnich 30 dniach przed startem promocji - 2890,00zł
Eduterapeutica. Specjalne potrzeby edukacyjne 1-3. Dysleksja, dysgrafia, dysortografia, dyskalkulia. Klasy 1-3 szkoły podstawowej
–PWN (Ei System)
Pakiet multimedialny "Eduterapeutica "Specjalne potrzeby edukacyjne Klasy 1-3" to zestaw narzędzi dla wychowawców, pedagogów oraz wspierających ich specjalistów do skutecznego radzenia sobie z problemami uczniów klas 1-3 szkoły podstawowej, w wieku 7-10 lat, przejawiającymi ryzyko:
- dysleksji,
- dysgrafii,
- dysortografii,
- dyskalkulii.
Pakiet pomaga w prowadzeniu ciekawych i skutecznych zajęć wyrównawczych i rewalidacyjnych, w małych grupach lub indywidualnie. Połączenie ćwiczeń multimedialnych z tradycyjnymi pomocami dydaktycznymi, jak drukowalne karty pracy oraz gry, uatrakcyjnia proces uczenia się, stanowiąc skuteczne narzędzie do przeprowadzenia terapii dysleksji czy dyskalkulii.
Polecamy także: Pakiet multimedialny "Eduterapeutica Specjalne potrzeby edukacyjne Klasy 4-8"
Pakiet multimedialny "Eduterapeutica Specjalne potrzeby edukacyjne Klasy 1-3"
Zawartość pakietu:
- poradnik metodyczny,
- 279 ćwiczeń multimedialnych,
- 229 kart pracy do drukowania i kopiowania,
- grę kartonową Fiku-miku,
- grę wielkoformatową Pajacyk (do zabawy na dywanie).
Karty pracy i pomoce dydaktyczne opracowano w taki sposób, żeby mogły być zastosowane w całej klasie z korzyścią dla wszystkich uczniów, z uwzględnieniem ich indywidualnych predyspozycji i możliwości. Karty pracy mogą być także stosowane na grupowych lub indywidualnych zajęciach wyrównawczych i kompensacyjno-rewalidacyjnych.
Zupełną nowością są pomoce dydaktyczne do pracy z uczniami w klasie lub na zajęciach dodatkowych - gry służące m.in. do rozwijania:
- analizy i syntezy wzrokowej,
- analizy i syntezy słuchowej,
- pamięci i orientacji w przestrzeni,
- porównywania długości i wielkości,
- myślenia operacyjnego,
- umiejętności językowych,
- motoryki oraz koordynacji wzrokowo-słuchowo-ruchowej,
- koncentracji i umiejętności społecznych.
Gra Fiku-miku
Pomoc i urozmaicenie zajęć zarówno indywidualnych, jak i grupowych z dziećmi od 5 do 11 lat. Szczególnie przydaje się w pracy z dziećmi z grupy ryzyka dysleksji ze specyficznymi problemami w nauce.
Gra rozwija analizę i syntezę wzrokową i słuchową, orientację przestrzenną (także w obrębie własnego ciała).
Podczas gry uczniowie nabywają umiejętności: poszukiwania, planowania, odpowiedzialności, refleksyjnego spojrzenia na własną pracę.Gra pozwala usprawnić grafomotorykę i koordynację wzrokowo-słuchowo-ruchową, a dzięki zaangażowaniu w proces twórczy dzieci wzbogacają:
- umiejętności społeczne,
- językowe,
- myślenie operacyjne,
- pamięć,
- koncentrację uwagi.
Dzięki wielu możliwym wariantom, każdy z graczy znajdzie coś, w czym jest dobry, a odniesione sukcesy pozwolą rozwinąć pewność siebie.
W dołączonej instrukcji zamieszczono kilkanaście przykładowych wariantów gry, ale kolorowe figury można wykorzystać także do stworzenia własnych wariacji – w zależności od potrzeb i możliwości uczniów.
Gra składa się z: 72 kartonowych kolorowych elementów, 4 kart dla nauczyciela i 5 kart pracy dla uczniów oraz dwóch instrukcji obrazkowych.
Gra wielkoformatowa Pajacyk
Gra do zabawy na dywanie – pomoc do zajęć grupowych z dziećmi w wieku od 3 do 12 lat. Szczególnie przydaje się w pracy z dziećmi z grupy ryzyka dysleksji ze specyficznymi problemami w nauce. Pajacyk pomaga w usprawnianiu motoryki i koordynacji wzrokowo-słuchowo-ruchowej, a nauka poprzez ruch i zabawę służy nie tylko kinestetykom.
Grę można też stosować jako ćwiczenie śródlekcyjne. Rozładowuje emocje, nadaje się również jako wypełnienie wolnego czasu uczniów, którzy szybciej od innych skończyli wykonywanie zadań w ławkach. Podczas gry dzieci rozwijają analizę i syntezę wzrokową i słuchową, ćwiczą orientację przestrzenną (także w obrębie własnego ciała), nabywają też umiejętność planowania. Z kolei nauczanie i zabawy na konkretach pozwalają uczniom łatwiej przyswoić umiejętności matematyczne, polonistyczne i muzyczne.
Do Pajacyka dołączono instrukcję, w której zawarto kilkanaście różnych pomysłów na to, jak tę wielkoformatową grę można wykorzystać w pracy z uczniami.
Pakiet Eduterapeutica Specjalne Potrzeby Edukacyjne 1-3 można sfinansować z projektu "Aktywna Tablica".
Podmiot odpowiedzialny za bezpieczeństwo produktu
Niniejszy opis podlega ochronie w myśl Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabrania się kopiowania oraz rozpowszechniania zdjęć i opisu (w całości lub w części) bez zgody właściciela strony.
Tagi: emocje, autyzm, zestaw, ćwiczenia, koncentracja, grafomotoryka, pakiet, kaligrafia, matematyka, adhd
Zaproponuj swój Tag dla tego produktu