promocja
Liczba stron: 195
Format: B5
Rok wydania: 2019
Oprawa: miękka
Kod produktu: 9788380858770
Kupiły 3 osoby
Nasza cena: 48,00zł 44,64zł

Najniższa cena w ostatnich 30 dniach przed startem promocji - 48,00zł

Jak pomóc dziecku z dysleksją. Ćwiczenia praktyczne dla uczniów klas 7-8 szkoły podstawowej. Część 3 dodano do koszyka
Wybierz wariant produktu
W koszyku
  • Wysyłamy w 48h (w magazynie)
  • Koszt dostawy: od 13,00zł
  • 2400 pkt. w prog. lojalnościowym

Jak pomóc dziecku z dysleksją. Ćwiczenia praktyczne dla uczniów klas 7-8 szkoły podstawowej. Część 3

Difin

Radwańska Anna

Książka napisana została z myślą o rodzicach, nauczycielach i terapeutach pracujących na co dzień z dziećmi mającymi trudności w nauce czytania i pisania, czyli z dysleksją rozwojową, objawiającą się w postaci dysleksji, dysortografii i dysgrafii. Treść publikacji jest skierowana do uczniów najstarszych klas szkoły podstawowej.

Poradnik zawiera:

- ćwiczenia praktyczne do wykorzystania podczas pracy terapeutycznej z uczniem z dysleksją rozwojową, do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych oraz do samodzielnej pracy w domu dla uczniów z 7-8 klasy szkoły podstawowej;
- informacje dotyczące samooceny, pozycji społecznej i myślenia uczniów ze specyficznymi trudnościami w nauce czytania i pisania wraz z kwestionariuszami testów do ich określenia;
- opis procesu myślenia dyslektyka i trudności, które napotyka.

Pomoc terapeutyczna powinna mieć bardzo wszechstronny charakter i dlatego zostały w tym poradniku umieszczone ćwiczenia, których celem jest minimalizowanie skutków dysleksji. Są to ćwiczenia funkcji: słuchowych, językowych, wzrokowych, koordynacji wzrokowo-ruchowej, koncentracji, myślenia logicznego, pamięci oraz pisania, w tym ortografia i czytania. Ćwiczenia zostały dostosowane do zainteresowań uczniów w najstarszych klasach szkoły podstawowej. Poziom trudności ćwiczeń jest zróżnicowany, co uważam za zaletę publikacji.

dr Teresa Wejner-Jaworska

Anna Radwańska, pedagog i terapeuta pedagogiczny. Pracuje z dziećmi mającymi liczne problemy (zaburzona percepcja wzrokowa, słuchowa, koncentracja uwagi, afazja, autyzm, mutyzm zespół Downa). Autorka książki „Terapia pedagogiczna”, „Jak pomóc dziecku z dysleksją. Poradnik dla rodziców i nauczycieli” oraz artykułów dla portali parentingowych oraz dla czasopisma „Baby Junior”. Prowadzi blog "Przyjazny Pedagog".


Podmiot odpowiedzialny za bezpieczeństwo produktu

 

Niniejszy opis podlega ochronie w myśl Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabrania się kopiowania oraz rozpowszechniania zdjęć i opisu (w całości lub w części) bez zgody właściciela strony.



Tagi: szlaczkićwiczenia grafomotorycznedysleksjagrafomotorykaortografiaćwiczeniakaligrafiakoncentracjadysgrafiascenariusze

Zaproponuj swój Tag dla tego produktu

Wstęp

Rozdział 1. Uczeń z dysleksją w szkole

Osobowość i samoocena
Pozycja społeczna
Style uczenia się uczniów dyslektycznych
Test na style uczenia się
Test pozwalający ustalić dominującą półkulę mózgową

Rozdział 2. Jak myśli uczeń z dysleksją?

Myślenie niewerbalne (obrazami)
Myślenie werbalne
Lista słów-pułapek stworzona przez auta książki Dar dysleksji

Rozdział 3. Ćwiczenia praktyczne

3.1. Ćwiczenia usprawniające czytanie
3.2. Ćwiczenia doskonalące funkcje językowe oraz słuchowe
3.3. Ćwiczenia doskonalące i usprawniające pisanie oraz ortografię
3.4. Ćwiczenia doskonalące percepcje wzrokową i koordynację wzrokowo-ruchową
3.5. Ćwiczenia na koncentracje, myślenie logiczne i pamięć

Rozdział 4. Zamiast zakończenia

Kwestionariusz J. Korczaka „Plebiscyt życzliwości i niechęci”
Kwestionariusz samooceny
Bibliografia

Tylko osoby, które kupiły dany produkt mogą dodać opinię.